شناسهٔ خبر: 35369765 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ایمن‌سازی ورودی شهر آوج آغاز شده است

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین با بیان اینکه ایمن سازی ورودی شهر آوج آغاز شده است گفت: اجرای تا به این لحظه 10 درصد پیشرفت داشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، جواد حق‌لطفی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین در شورای ترافیک استان قزوین که در سالن جلسات استاندار برگزار شد، اظهار کرد: پروژه های مختلفی در سطح شهر پیش بینی شده  که برخی از این پروژه ها نیازمند اصلاح و ساماندهی است.

وی افزود: برای اینکه مسیرکمربندی نسیم شمال، اصلاح و مرمت و آسفالت آن  مسدود شود باید یک هماهنگی بین وزارت راه و شهرسازی با پلیس راه صورت بگیرد چراکه این مسیر یک مسیر پرتردد است.

معاون راهداری اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین بیان کرد: برخی از شهرستان های استان نیز نیازمند ایمن سازی بوده که در این زمینه، ایمن سازی ورودی شهر آوج آغاز شده است و 10 درصد رشد فیزیکی را به همراه داشته است.

حق لطفی، معارض و عبور از تاسیسات گاز، آب و فاضلاب را از جمله دلایل متوقف شدن ایمن سازی ورودی شهر آوج عنوان کرد و گفت: فرماندار آوج نیز برای اجرای این طرح با جدیت طرح را دنبال می کند.

در ادامه این جلسه، پیمان پیرمرادی با اشاره به طرح ساماندهی چهارراه ولیعصر تصریح کرد: اولویت ما در این طرح، جابه جایی به میدان مینودر و انتقال ایستگاه سواری ها از قزوین به محمدیه، بیدستان، شریفیه از چهارراه ولیعصر به میدان مینودر است است.

وی در پایان به توجه نسبت به حقوق معلولان تاکید و بیان کرد: عدم توجه به حقوق این افراد می تواند مشکلاتی را فراهم سازد و برای مناسب سازی برای افراد معلول در جامعه،  باید تمام دستگاه ها پای کار باشند و اقدام کنند و ما به حفظ حقوق معلولان و رعایت ماده مربوط به آنها تاکید داریم.

 

انتهای پیام/

نظر شما