شناسهٔ خبر: 35369721 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

برگزاری برنامه‌های تابستانی در روستای سمغان کازرون

با مشارکت کانون مسجد حضرت ابوالفضل (ع) در روستای سمغان برنامه‌های تابستانی برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، زهرا شفاهی مدیر کانون مسجد حضرت ابوالفضل (ع) روستای سمغان کازرون با تشریح برنامه‌های ویژه اوقات فراغت فصل تابستان، گفت: در فصل تابستان با برنامه ریزی‌هایی که انجام شد، کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی به ویژه در رشته هنری برپا شد.

او، با اشاره به اینکه علاوه بر کلاس‌های آموزش قرآن در رشته‌های حفظ، روخوانی و روان خوانی آموزش احکام ویژه گروه‌های سنی مختلف نیز در فصل تابستان برگزار شد، بیان کرد: ۲۰۰ عضو کانون تاکنون در سامانه بچه‌های مسجد ثبت نام شده اند و کلاس‌های خیاطی، آشپزی، کامپیوتر، بافتنی، چرم دوزی و سفره آرایی از کلاس‌های هنری بوده که اعضای کانون با استقبال خوبی در این کلاس‌ها شرکت کرده اند.

شفاهی، برنامه‌های وزشی کانون در رشته‌های والببال و مسابقه فوتبال را از دیگر برنامه‌های تابستان کانون برشمرد و افزود: کلاس‌های آموزش مرغداری، دارو‌های گیاهی و خیاطی در راستای کارآفرینی برگزار شده و در پایان کلاس‌ها نیز اردوی آموزشی و تفریحی ویژه اعضا در برنامه کانون قرار دارد.

مدیر کانون مسجد حضرت ابوالفضل (ع) روستای سمغان کازرون با اشاره به تشکیل صندوق قرض الحسنه با عضویت اعضای کانون اضافه کرد: در طول فصل تابستان مسابقه کتابخوانی نیز در موضوعات مختلف از جمله سبک زندگی و اعتقادی و بصیرتی برگزار شد.

انتهای پیام/ت

برپایی برنامه‌های تابستانی در روستای سمغان کازرون

نظر شما