شناسهٔ خبر: 35369426 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

دبیر انجمن شعر و ادب فارسی سبزواران، خبر داد:

جمع آوری اشعار شاعران گمنام و درگذشته شهرستان جیرفت

سهراب میجانی، گفت: طی تفاهم نامه با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، مقرر شد بنده به عنوان دبیر انجمن شعر و ادب سبزواران، اشعار شاعران قدیمی شهرستان جیرفت را جمع آوری کنم.

صاحب‌خبر -

« سهراب میجانی » در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: طی تفاهم نامه با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، مقرر شد بنده به عنوان دبیر انجمن شعر و ادب سبزواران، اشعار شاعران قدیمی شهرستان جیرفت را جمع آوری کنم.
دبیر انجمن شعر و ادب فارسی سبزواران، با اشاره به هدف از این اقدام، بیان داشت: به منظور معرفی و شناساندن شاعران گمنام و قدیمی این شهرستان به نسل های جدید این تفاهم نامه شکل گرفت.
وی، اضافه کرد: در اولین اقدام مقرر شد اشعار ملاحسین عبداللهی از شاعران درگذشته شهرستان جیرفت که در محمد آباد مسکون می زیسته است، جمع آوری شود و در قالب یک کتاب به چاپ برسد.
میجانی، ادامه داد: کتاب اشعار ملاحسین عبداللهی در نمایشگاه کتاب سال جاری رونمایی می شود.
دبیر انجمن شعر و ادب فارسی سبزواران، در پایان ضمن درخواست از فرهیختگان جیرفت، عنوان داشت: آن دسته از فرهیختگان شهرستان جیرفت که آثاری از ملاحسین عبداللهی در اختیار دارند می توانند با شماره گیری 09131498553 آثار این شاعر ارزشمند را در اختیار قرار بنده قرار دهند.

نظر شما