شناسهٔ خبر: 35369194 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

وضعیت دما و بارش در پاییز همدان چگونه است؟؟

مسئول مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان گفت: تا روز چهارشنبه دمای هوای استان روند افزایشی دارد و پیش‌بینی می‌کنیم در این مدت حداکثر دمای همدان به ۳۵ درجه هم برسد.

صاحب‌خبر -

محمد حسن باقری شکیب در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در‌ همداناظهار داشت: در 24 ساعت آینده آسمان استان تا قسمتی ابری، در بعد از ظهر ها افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه در روز گذشته حداکثر دمای شهرستان همدان 30 درجه سانتی‌گراد ثبت شده است گفت: در روزهای آینده دمای همدان تا 35 درجه هم می‌رسد.

مسئول مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان به وضعیت دمای استان در 24 ساعت گذشته اشاره کرد و افزود: در این مدت اسدآباد با حداکثر دمای 33 درجه به عنوان گرمترین شهرستان استان و همدان با حداقل دمای 10 درجه خنک ترین نقطه استان گزارش شده است. دمای شهرستان همدان نیز بین 10 تا 30 درجه در نوسان بوده است.

وضعیت پاییز همدان چگونه است؟

باقری شکیب با بیان اینکه پیش بینی فصلی ما برای دو ماه پاییز انجام شده است، گفت: بر اساس پیش‌بینی فصلی وضعیت دما و بارش در ماه‌های مهر و آبان در حد نرمال خواهد بود.

وی افزود: شروع بارندگی‌ها از نیمه دوم آبان است اما با این حال احتمال بارش‌های‌ پراکنده در مهر ماه نیز وجود دارد.

باقری شکیب اظهار داشت: دقیق ترین پیش‌بینی در هواشناسی مربوط به پیش‌بینی های کوتاه مدت است و در پیش بینی‌های فصلی و بلند مدت احتمال خطا وجود دارد.
مسئول مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان در پاسخ به اینکه آیا امسال زمستان زودرس در راه است؟، ابراز کرد: خیر، فعلا که وضعیت در حالت تعادل و عادی است و احتمال بروز چنین پدیده‌ای پیش‌بینی نشده است.

انتهای پیام/

نظر شما