شناسهٔ خبر: 35368879 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

آموزش‌های مهارتی به اساتید و دانشجویان عراقی در سنندج ارائه می‌شود

استاندار کردستان گفت: آموزش‌های مهارتی در اختیار اساتید و دانشجویان اربیل، سلیمانیه، کرکوک و کلار اقلیم کردستان در سنندج ارائه می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، بهمن مرادنیا ظهر امروز در جریان بازدید از مرکز آموزش فنی ‌و حرفه‌ای شهید ورمقانی سنندج با بیان اینکه برگزاری دوره‌های آموزشی در فنی‌وحرفه‌ای استان کاری ارزشمند در راستای توانمندسازی جوانان در حرفه‌های مختلف فنی است، اظهار داشت: با استفاده از این دوره‌های آموزشی، محیطی فراهم شده تا طیف گسترده‌ای از جوانان بصورت عملی و تجربی حرفه مورد نظر خود را یاد گرفته و وارد بازار کار شوند.

وی افزود: در نظر داریم با برنامه‌ریزی و حمایت از این مراکز، آموزش‌های بیشتری را برای جوانان به‌ویژه فارغ‌التحصیلان در سنندج و دیگر شهرستان‌های استان فراهم کرده و علاوه بر آن شرایط ارائه تسهیلات به افراد آموزش دیده تسهیل شود.

استاندار کردستان تصریح کرد: جوانان فارغ‌التحصیل می‌توانند از این آموزش‌ها استفاده کرده و بعد از کسب مهارت لازم، و دریافت تسهیلات کم‌بهره صندوق کارآفرینی امید در راستای اشتغال‌زایی گام بردارند.

وی با اشاره به ارائه خدمات آموزشی به علاقه‌مندان اقلیم کردستان خاطرنشان کرد: سال گذشته توسط مرکز آموزش‌های فنی‌و‌حرفه‌ای سنندج، دروه آموزشی برای اساتید و دانشجویان اقلیم کردستان برگزار شد و مجدداً در نظر داریم این آموزش‌ها در اختیار علاقمندان شهرهای اربیل، سلیمانیه، کرکوک و کلار اقلیم کردستان قرار گیرد.

مرادنیا از حمایت و تدوین سند مهارتی استان خبر داد و گفت: صرف هزینه در حوزه آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ ت

نظر شما