شناسهٔ خبر: 35368846 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

ویژه برنامه‌های دستگاه‌های مختلف خراسان رضوی در هفته دفاع مقدس

مشهد - نهادهای مختلف خراسان رضوی در جلسه‌ای که امروز به‌منظور هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس در دفتر استاندار برگزار شد، به تبیین برنامه‌های خود در این هفته پرداختند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا کلائی، شهردار مشهد، ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس که در محل دفتر استاندار برگزار شده بود، اظهار کرد: در هفته دفاع مقدس شهرداری مشهد برنامه‌های مختلفی در زمینه فضاسازی شهری، تبلیغات محیطی، برنامه‌های فرهنگی و... اجرایی خواهد کرد.

 همچنین در این جلسه حجت‌الاسلام حسین معصومی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، در راستای برنامه‌های این سازمان در هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس مراسم غبارروبی از مزار شهداء با حضور مدیران و مسئولان استانی برگزار خواهد شد.

وی افزود: برنامه غبارروبی در بهشت رضا(ع)، بهشت خواجه ربیع و مزار شهدای گمنام به ترتیب با مدیریت سپاه پاسداران، ارتش و نیروی انتظامی خراسان رضوی برگزار خواهد شد.

در همین راستا همچنین علیرضا ابوترابی بیناباج، قائم مقام صداوسیمای مرکز خراسان رضوی، از برنامه‌های متنوع این سازمان برای هفته دفاع مقدس خبر داد و اظهار کرد: سال گذشته ویژه برنامه‌ای با محوریت دفاع مقدس با عنوان«۱۳۵۹» برگزار شد که امسال نیز ادامه خواهد داشت.

ابوترابی با اشاره به ضبط برنامه‌ای با همکاری بنیاد شهید خراسان رضوی، بیان کرد: در حال ضبط برنامه‌ای با حضور همسران و مادران ۲۰ خانواده شهید هستیم که این برنامه نیز در هفته دفاع مقدس پخش خواهد شد.

همچنین نماینده آستان قدس رضوی، نیز در مورد برنامه‌های محوری حرم مطهر رضوی در هفته مقدس، ابراز کرد: برگزاری پایگاه‌های کتاب با هدف توسعه پایه‌های معرفتی، نمایش‌های آیینی و شب شعر ویژه دفاع مقدس از جمله برنامه‌های آستان قدس رضوی در این هفته است. همچنین از چند رمان و کتاب با محوریت دفاع مقدس نیز در این هفته رونمایی می‌شود.

نظر شما