شناسهٔ خبر: 35364147 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

«چون صلح می‌خواهیم باید خود را برای جنگ آماده کنیم»

صاحب‌خبر -

فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد (دافوس) تصریح کرد که چون صلح می‌خواهیم باید خودمان را برای جنگ آماده کنیم.

به گزارش ایسنا، امیر حسین ولی‌وند زمانی فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش(دافوس) صبح دوشنبه در حاشیه مراسم افتتاحیه نمایشگاه کتاب صلح و دفاع در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما در دافوس آموزش جنگ و جنگیدن را در سطوح تاکتیکی، عملیاتی و راهبردی به دانشجویان ایرانی و غیرایرانی می‌دهیم و بر همین مبنا قصد کردیم این بار نمایشگاه کتاب «صلح و دفاع» را راه‌اندازی کنیم.

وی با بیان اینکه «همه باید بدانند که کار ما در دافوس جنگ است اما اصل کار ما و پیام‌مان صلح است»، افزود: نمایشگاه بین‌المللی کتاب صلح و دفاع با همکاری چند موسسه انتشاراتی داخل و خارج از کشور راه‌اندازی شده و نوید خوبی برای تحقیقات پیش‌رو در مباحث مربوط به «صلح و دفاع» و «جنگ و دفاع» است.

فرمانده دافوس گفت: بسیاری از کشورها در برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب صلح و‌ دفاع با دافوس ارتش همکاری کردند و ما در اختتامیه این نمایشگاه پیام دبیرکل سازمان ملل متحد در باب صلح را خواهیم داشت‌.

امیر ولی‌وند در پایان با بیان اینکه «پیام نمایشگاه بین‌المللی کتاب صلح و دفاع این است که ما هم به دنبال صلح هستیم و هم آماده جنگ»، تاکید کرد: ما چون صلح می‌خواهیم باید خودمان را برای جنگ آماده کنیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما