شناسهٔ خبر: 35364032 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

فرماندار شهرستان خمینی شهر تاکید کرد:

ضرورت نظم و یکپارچگی بین موکب ها در خمینی شهر

فرماندار شهرستان خمینی شهر اظهار کرد: مسئولان موکبها باید بیلان کاری خود را به مردم اعلام کنند و بین آنها نظم و یکپارچگی باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان،  محمود مسلم زاده در جلسه ستاد پیاده روی زائران اربعین به  کربلای معلی ضمن تسلیت ایام عزاداری اباعبدالله گفت: جلسات حسینی از نور و معنویت خاصی برخوردار است.

وی اظهار کرد: شهرستان خمینی شهر در کشور از نظر عزاداری اباعبدالله الحسین از جایگاه ویژه ای بر خوردار است و در جلسه فرمانداران کشور سه وزیر و معاون اول رییس جمهور از فعالیت های فرمانداری شهرستان خمینی شهر تقدیر کردند.

مسلم زاده خطاب به روسای دستگاه های حاضر در جلسه عنوان کرد: هیچ موکبی نمی تواند خودسرانه با عتبات ارتباط برقرار کند ومسئول موکب ها باید طبق برنامه ریزی و یک برنامه مدون و همگام با فرمانداری باشند.

فرماندار شهرستان در باره برنامه های ستاد اربعین توضیح داد: تشکیل و فعال شدن ستادهای اربعین در سطح شهرستان باید به استانداری ابلاغ گردد.

وی در جذب کمک های مردمی در بحث موکب ها بیان کرد: فعالیت موکب ها باید به گونه ای باشد که یگانگی و یکپارچگی در مسئولان موکب ها مشاهده شود و حسابهای تمامی موکب ها به مردم ابلاغ گردد؛وظیفه مسئولان موکبهاست که به مردم بیلان مالی بدهند و فعالیت های انجام شده را به اطلاع عموم مردم برسانند.

مسلم زاده نظارت بر موکب ها باید جدی باشد و کمیته بهداشت وظیفه دارد از نظر دارو و تجهیزات پزشکی تمام موکبها را پوشش دهد.

فرماندار شهرستان خمینی شهر هدف از اجرای این برنامه ها را هماهنگی و منظم اجراشدن برنامه پیاده روی اربعین برشمرد و در پایان خاطر نشان کرد:اگر تمامی موکب ها در یک زمان مشخص حرکت کنند یک برنامه بسیار عالی اجرا خواهد شد.

 

نظر شما