شناسهٔ خبر: 35364009 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

برپایی نمایشگاه ویژه بازگشایی مدارس در میاندوآب

مهاباد- ایرنا- نمایشگاه ویژه بازگشایی مدارس در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی میاندوآب گشایش یافت.

صاحب‌خبر -

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی میاندوآب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این نمایشگاه انواع کیف، کفش، نوشت‌افزار و انواع البسه مدارس عرضه شده‌است.

ترکمان غلامی افزود: تولیدکنندگانی از سراسر کشور در قالب ۱۳۰ غرفه، محصولات خود را در این نمایشگاه در معرض دید عموم گذاشته‌اند.
وی با بیان اینکه محصولات عرضه شده در این نمایشگاه ایرانی است، اضافه کرد: این نمایشگاه در راستای تنظیم بازار و تامین کالاهای موردنیاز دانش‌آموزان در این شهرستان برگزار شده‌است.

وی ادامه داد: نمایشگاه نوشت افزار فرصت بسیار مناسبی  را در شرایط فعلی برای ارایه تولیدات لوازم تحریر و انواع نوشت افزار را به قیمت مناسب برای خانواده‌ها مهیا  کرده‌است.

وی افزود: جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت‌ها بر اساس تامین نیازهای واقعی، تنظیم بازار محصولات از طریق حمایت و ایجاد بسترهای مناسب عرضه و فروش محصولات متنوع و استاندارد تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان داخلی و ترویج فرهنگ استفاده از کالاهای ایرانی از اهداف عمده برگزاری این نمایشگاه است.

«غلامی» اظهار داشت: این نمایشگاه تا سوم مهر از ساعت ۱۶ تا ۲۳ هر روز برای بازدید عموم دایر خواهد بود و محصولات عرضه شده در آن با ۱۵ تا ۲۰ درصد تخفیف به خریداران عرضه می‌شود.
سالانه بیش از ۱۲ مورد نمایشگاه در صنوف مختلف در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی میاندوآب برگزار می‌شود.
میاندوآب با بیش از ۲۷۷ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع است.
۹۸۷۱/۶۱۸۵/۲۰۹۳

نظر شما