شناسهٔ خبر: 35364008 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

زلاتان: شایسته لقب «بهترین» بازیکن تاریخ لیگ امریکا هستم

تهران- ایرنا- «زلاتان ابراهیموویچ» پس از هت‌تریک در پیروزی هفت بر دو تیمش مقابل اسپورتینگ کانزاس‌سیتی، بار دیگر با خودستایی از عملکردش مدعی شد که وی «بهترین» بازیکن تاریخ لیگ آمریکا است.

صاحب‌خبر -

گل‌های ابراهییمووچ در این دیدار برای تیم گلکسی، رکوردی تاریخی را بر جای گذاشت. ستاره سوئدی از آغاز فصل ۲۰۱۹ ام‌ال‌اس در جریان ۲۵ بازی ۲۶ گل به ثمر رسانده است.

زلاتان با ثبت این آمار، رکوردی که پیش‌تر با ۲۴ گل در فصل ۲۰۰۲ در اختیار «کارلوس روئیز» بود را شکست.

پس از ثبت این رکورد، ابراهیموویچ مدعی شد که حالا او شایسته لقب «بهترین بازیکن تاریخ ام‌ال‌اس» است.

وی در این خصوص اظهار داشت: فکر می‌کنم بهترین بازیکنی هستم که تاکنون در ام‌ال‌اس بازی کرده است و این حرف را بدون شوخی می‌گویم.

ستاره اسبق تیم‌های بارسلونا، پاری‌سن‌ژرمن و اینترمیلان پس از پیوستن به گلکسی در سال ۲۰۱۸ و به عنوان بازیکن آزاد از منچستریونایتد، تاکنون در مجموع ۵۱ بازی، ۴۸ گل در لیگ برتر آمریکا به ثمر رسانده است.

ابراهیموویچ ادامه داد: از اولین روزی که به آمریکا آمدم، گفتم که برای تعطیلات اینجا نیستم؛ بلکه آمده‌ام تا به همه نشان دهم فوتبال یعنی چه؛ فکر می‌کنم در ۲ سالی که اینجا بودم، کارهای بزرگ، فوق‌العاده و بی‌عیب و نقصی انجام داده‌ام. باید به همین روند ادامه دهم، روی فرم بمانم و به بهترین شکل به تیمم کمک کنم.

«گیرمو باروس اسکلتو» سرمربی گلکسی نیز در خصوص عملکرد زلاتان اظهار داشت: فکر می‌کنم بدون زلاتان کار سختی داریم؛ او زلاتان است و در بازی‌های بزرگ ظاهر می‌شود. البته او همیشه و در تمام لحظات تاثیرگذار است، اما این تاثیر در لحظات سخت بیشتر به چشم می‌آید؛ به تیمش کمک می‌کند و به همین دلیل نام او «زلاتان» است.

نظر شما