شناسهٔ خبر: 35363592 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

احمدپوری در گفت‌وگو با میزان:

هیچ عمدی برای اذیت کردن پیکان در میان نبود/ رختکن خودمان را به آنها دادیم

مدیر روابط عمومی هیئت فوتبال بوشهر گفت: برای رفاه حال اعضای تیم پیکان رختکن تیم خودمان را به تیم پیکان دادیم و در نیمه دوم در همان رختکنی که بو می‌داد مستقر شدیم.

صاحب‌خبر -

علی احمدی‎پور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در مورد بوی عجیب جوهرنمک در رختکن تیم پیکان در بازی برابر تیم شاهین شهرداری بوشهر اظهار داشت: اتفاق خاصی نبود. ظاهرا صبح همان روز نظافت‌چی از شوینده استفاده کرده بود و در پایان کار، در رختکن را بست. به همین دلیل بوی مواد شوینده از رختکن خارج نشد و بازیکنان به محض باز کردن در با بوی بد مواجه شدند.

وی ادامه داد: برای رفاه حال تیم مهمان رختکن تیم خودمان را به آنها دادیم و بازیکنان تیم شاهین به رختکن طبقه بالا رفتند. البته ابتدا به عوامل تیم پیکان گفتیم که می‌توانند از رختکن طبقه بالا استفاده کنند، ولی آن‌ها به دلیل پله‌های موجود در ورزشگاه، این پیشنهاد را نپذیرفتند. ظاهرا زانوی حسین فرکی درد می‎کرد.

مدیر روابط عمومی هیئت فوتبال بوشهر تصریح کرد: هیچ عمدی برای اذیت کردن تیم پیکان در کار نبود و یک اتفاق معمولی رخ داد. اتفاقا در نیمه دوم تیم شاهین از همان رختکن استفاده کرد و مشکلی به وجود نیامد.

انتهای پیام/

نظر شما