شناسهٔ خبر: 35362510 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

سرپرست سپاه ناحیه بوشهر:

بیش از ۲۵۰برنامه در هفته دفاع مقدس برگزار می شود

سرپرست ناحیه مالک اشتر در سپاه شهرستان بوشهر گفت: بیش از۲۵۰ برنامه متنوع در این شهرستان به همت و تلاش فرماندهان حوزه ها و پایگاهای مقاومت اجرا خواهد شد.

صاحب‌خبر -

بیش از 250 برنامه در هفته دفاع مقدس برگزار می شود

 به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سرپرست سپاه شهرستان بوشهر در جلسه هماهنگی برنامه های اجرایی هفته دفاع مقدس گفت: آنچه در دوران هشت سال دفاع مقدس زمینه‌های دفاع، ایستادگی و پیروزی ما را در مقابل تهاجمات همه جانبه دشمنان اسلام و قرآن را فراهم نمود چیزی جز اعتقادات، پیروی از ولایت فقیه و روحیه ایثار و شهادت طلبی رزمندگان اسلام نبود.

  سرهنگ غلامرضا شهابی افزود:  شناخت ناکافی دشمنان ملت ایران باعث شد تا نتوانند برکشور عزیزمان مسلط شوند و با توجه به اینکه هفته دفاع مقدس زمان اندکی است که بتوانیم دلاورمردی ها و رشادت های رزمندگان اسلام را به نسل‌های بعدی انتقال داد اما با برنامه‌ریزی دقیق می‌توان این مهم را به خوبی انجام داد.

 وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب سعی دارند رشادت های شهداء ما را در دوران دفاع مقدس کمرنگ جلوه دهند اظهار داشت:  با برگزاری برنامه‌های متعدد و با کیفیت در این هفته می توان  وظیفه خود را در برابر نسل های بعد از دفاع مقدس بخصوص جوانان  اداء دین نمود.

شهابی در پایان به مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی در این هفته اشاره نمود و بیان کرد: رژه، برگزاری یادواره شهداء، غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس، مراسمات خاطره گویی، سرکشی از خانواده شهدا، نشست های بصیرتی، مسابقات فرهنگی هنری، تجلیل از رزمندگان ثامن الائمه از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی این هفته در شهرستان بوشهر می باشد.

پایان خبر/

نظر شما