شناسهٔ خبر: 35362086 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس دانشکده گردشگری دانشگاه سمنان:

۸ دانشجوی عراقی در دانشکده گردشگری دانشگاه سمنان پذیرش شدند

سمنان – رئیس دانشکده گردشگری دانشگاه سمنان با اشاره به اینکه دانشکده گردشگری برای نخستین بار در کشور در دانشگاه سمنان افتتاح شد، گفت: هشت دانشجوی عراقی در این دانشکده پذیرش شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرحیمی پیش از ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی دانشکده گردشگری دانشگاه سمنان، ضمن بیان اینکه برای اولین بار در کشور دانشکده گردشگری در دانشگاه دولتی سمنان احداث‌شده است، اظهار داشت: این دانشکده برای ورودی سال ۹۸ اقدام به پذیرش دانشجو از خارج از کشور کرد که تاکنون هشت دانشجوی عراقی در رشته گردشگری پذیرش شدند.

وی با بیان اینکه این دانشجویان در رشته مدیریت جهانگردی در مقطع کارشناسی ارشد مشغول به تحصیل می‌شوند، تصریح کرد: دانشگاه‌ها نقش مؤثری در رونق صنعت گردشگری ایفا می‌کنند که برای تحقق این امر لازم است از آموزش‌های مهارت محو بهره‌برداری شود.

توسعه صنعت گردشگری با بهره‌گیری از ظرفیت دانشگاه‌ها

رئیس دانشکده گردشگری دانشگاه سمنان با اشاره به اینکه این دانشگاه یکی از دانشگاه‌های مورد تأیید وزارت کشور و علوم عراق برای تحصیل در ایران است، افزود: رشد و توسعه صنعت گردشگری در استان سمنان عامل مؤثر برای افزایش نرخ اشتغال و رونق اقتصادی محسوب می‌شود.

رحیمی با تأکید بر ضرورت توجه به توسعه علمی در حوزه صنعت گردشگری در استان سمنان بیان کرد: گردشگری سومین صنعت بزرگ جهان است که امسال شعار آموزش، مهارت و اشتغال در این صنعت به‌عنوان یک سیاست جدی پیگیری می‌شود.

نظر شما