شناسهٔ خبر: 35355125 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

سلیمی مطرح کرد:

اتلاف کنندگان ارز 4200 تومانی باید پاسخگوی مردم باشند

عضو فراکسیون نمایندان ولایی مجلس گفت: بالاخره کسانی که ارز ۴۲۰۰ تومانی دریافت کردند، اما آن را برای پیشبرد اهداف شخصی و دنیا طلبی خود استفاده کردند؛ باید حساب پس بدهند.

صاحب‌خبر -

علیرضا سلیمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به برخورد قاطعانه این روزهای دستگاه قضا با مفسدان کلان اقتصادی اشاره و اظهار داشت: برخورد با مفسدان اقتصادی به ویژه دانه درشت‌ها و یقه سفیدها باعث می شود که سرو صدای عده ای بلند شود؛ چرا که به افراد صاحب منصب و نفوذ متصل هستند.

وی در ادامه افزود: دانه درشت‌ها یک عمر چپاول کردند و جالب اینکه مدعی هم هستند؛ این‌گونه افراد اسپانسر ستادهای انتخاباتی برخی از آقایان بوده اند و در عوض هم امتیازاتی از سوی همان مسئولان به آنها واگذار شده است.

برخی از مفسدان اقتصادی پست های کلیدی داشتند

نماینده مردم محلات و دلیجان تصریح کرد: برخی از مفسدان اقتصادی پست های کلیدی داشتند که برخورد با این‌ها سخت می شود؛ اتفاقا آیت‌الله رئیسی آب در لانه مورچه گان ریخته است و به همین سبب جیغ عده ای بلند می شود؛ بنابراین معتقدم همه این هورا کشیدن ها برای این است که دستگاه قضا عقب نشینی کند.

در برخورد با مفسدان همه ملت ایران پشتیبان قوه قضائیه خواهند بود

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس به محاکمه کسانی که ارز 4200 تومانی گرفتند و آن را در جهت منافع مردم صرف نکردند، اشاره و تاکید کرد: بالاخره کسانی که ارز 4200 تومانی دریافت کردند، اما آن را برای پیشبرد اهداف شخصی و دنیا طلبی خود استفاده کردند؛ باید حساب پس بدهند.

این نماینده مردم در مجلس دهم به حمایت‌های مردم از دستگاه قضا به دلیل مبارزه با فساد اشاره و اظهار کرد: دستگاه قضا و آیت‌الله رئیسی نباید از مبارزه با فساد پا پس بکشند؛ چرا که در برخورد با مفسدان همه ملت ایران پشتیبان قوه قضائیه خواهند بود.

اگر با مفسدان برخورد نشود، باید به آنها جایزه داده شود؟

وی در ادامه افزود: چرا وقتی که قوه قضائیه جلوی مفسدان اقتصادی دست انداز گذاشته است، عده ای جیغ می کشند؛ پس اگر با مفسدان برخورد نشود، باید به آنها جایزه داده شود؟

نباید با سیاسی کاری چوب لای چرخ قوه قضائیه کرد

سلیمی با اشاره به اینکه باتلاق فساد "اصلاح طلب و اصولگرا" نمی شناسد، مطرح کرد: درمنجلاب فساد گیرکردن اصلاح طلب و اصولگر فرقی نمی کند و نباید با ایجاد کارهای سیاسی چوب لای چرخ قوه قضائیه کرد.

دستگاه قضا در برخورد با مفسدان جناحی عمل نمی کند

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در پرسش به سوالی مبنی بر اینکه عده ای از سیاسیون مطرح می کنند، که برخوردهای این روزهای دستگاه قضا جناحی است، اشاره کرد و گفت: آیت‌الله رئیسی به محض سکانداری دستگاه قضا به سراغ فساد سه قوه رفتند و حتی برخورد با برخی از قضات در دستور کارشان قرار گرفت، بنابراین مبارزه با فساد جناحی نیست./

پایان پیام

نظر شما