شناسهٔ خبر: 35354845 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

افزایش چشمگیر اعتبارات آموزش و پرورش بوشهر در سال جاری

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: علی رغم کاهش اعتبارات کلی استان، اعتبارات آموزش و پرورش در سال جاری افزایش چشمگیری داشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، غلامرضا دانش فر صبح امروز در حاشیه نشست پروژه‌های نفتی با برخی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان، اظهار داشت: با وجود کاهش 46 درصدی اعتبارات کلی استان، اعتبارات آموزش و پرورش در سال جاری 12 درصد افزایش داشته است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی استان اضافه کرد: مجموع کل اعتبارات آموزش و پرورش استان در سال جاری از محل صنعت نفت و گاز 171 میلیارد ریال بوده است.

وی با تاکید بیان داشت: این اعتبارات استانی صرفاً در حوزه تعمیر و تجهیز مدارس هزینه می‌شود.

دانش فر به عملکرد مناطق هیجدگانه استان در سال 1398 در جذب این اعتبارات هم اشاره‌ای داشت و گفت: در سال جاری آموزش و پرورش شهرستان های دیر، گناوه، دیلم و منطقه بردخون به نسبت تعداد دانش آموز دارای عملکرد بهتری نسبت به دیگر مناطق استان جذب اعتبارات برای تعمیر و تجهیز مدارس بوده‌اند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی استان تصریح کرد: سال گذشته تنها آموزش و پرورش شهرستان دیر در جذب اعتبارات تملک دارایی و سرمایه‌ای به نسبت تعداد دانش آموز عملکرد مطلوبی داشته است.

وی با مثبت ارزیابی نمودن نگاه فرمانداران شهرستان های استان به آموزش و پرورش در بحث جذب اعتبارات تملک دارایی و سرمایه ای، گفت: مناطق و شهرستان‌هایی که بیشترین تعامل با کمیته‌های برنامه‌ریزی شهرستان‌ها داشته‌اند در جذب اعتبارات تملک دارایی و سرمایه‌ای عملکرد مطلوب‌تری داشته‌اند.

انتهای پیام/

 

نظر شما