شناسهٔ خبر: 35354501 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

کرمانشاه قهرمان رقابت های تنیس روی میز لیگ منطقه چهار کشور شد

در پایان رقابت های تنیس روی میز لیگ منطقه چهار نوجوانان و جوانان کشور که به میزبانی سنندج برگزار شد هیات کرمانشاه مقام نخست و کردستان جایگاه دوم را کسب کردند.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان، مسابقات تنیس روی میز لیگ منطقه چهار دختران کشور در دو رده سنی نوجوانان و جوانان با حضور چهار تیم طی روزهای 23 و 24 شهریورماه در سنندج برگزار شد.
در این رقابت ها تیم های استان کردستان، ایلام، کرمانشاه و هیات تنیس روی میز شهرستان پاوه حضور داشتند و به صورت دوره ای در سالن خانه پینگ پنگ سنندج با یکدیگر رقابت کردند.
تیم استان کردستان با ترکیب ویان نوری، کانی شریعتی، کیانا شاطری، فردوس سلیمی، ساناز رحمتی، بیتا شریف پور و سارا فرهادیان با مربیگری پرستو چپری و سرپرستی غزال خشنودی میزبانی این دوره از رقابت هارا برعهده داشت و در پایان عنوان نایب قهرمانی را بدست آورد.
در پایان دو روز رقابت پینگ پنگ بازان منطقه چهار کشور هیات کرمانشاه جایگاه نخست و جواز حضور در رقابت های لیگ برتر کشور را بدست آورد، کردستان دوم شد و هیات ایلام نیز در رده سوم قرار گرفت.
گفتنی است، رقابت های تنیس روی میز لیگ منطقه چهار به میزبانی سنندج در دو بخش دختران و پسران رده سنی نوجوانان و جوانان برگزار می شود که رقابت های بخش دختران طی روزهای 23 و 24 شهریورماه برگزار شد و با برتری تیم کرمانشاه به پایان رسید و رقابت های بخش پسران نیز روزهای 26 و 27 شهریورماه برگزار خواهد شد.

نظر شما