شناسهٔ خبر: 35354480 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اگر نمی توانید بازی را ببرید حداقل نباید آن را ببازید

سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: از عملکرد بازیکنان تیمم راضی نیستم اما خوشحالم که بازی را واگذار نکردیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،مصطفی دنیزلی سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز دیشب در نشست خبری پس از بازی برابر ذوب آهن گفت: بعد از اردوی آمادگی تیم ملی این اولین بازی ماست، بازی خوبی با پرسپولیس داشتیم و به هر حال هر بازی سه امتیاز دارد که باید تلاش کنیم تا سه امتیاز را کسب کنیم. فکر ما در بازی با پرسپولیس مانده بود و بازیکنان حاضر ما در تیم ملی هم خسته بودند.

او در رابطه با کیفیت توپ بازی‌ها گفت: بازی خوبی نداشتیم و در هفته‌های قبل هم مسئله توپ بازی‌ها را با فدراسیون اعلام کردیم و گفتیم که کیفیت توپ‌ها اصلا مناسب نیست. توپ‌هایی که سال گذشته در لیگ ایران بازی استفاده می‌شد بهتر از توپ‌های امسال بودند. این صحبت‌ها در ارتباط با نتیجه بازی امروز نیست و از روز اول هم اعتراض خود را نسبت به توپ‌های مسابقات اعلام کرده ایم.

دنیزلی در رابطه با عملکرد بازی گفت: امروز بازی ما به هیچ وجه راضی کننده نبود و به همه بازیکنان هم این مسئله را گفتم. نباید فراموش کنیم که اگر نمی‌توانید بازی را ببرید حداقل نباید آن را ببازید. در هفته‌های آتی این یک امتیاز هم می‌تواند برای ما مفید باشد و به کمک ما بیاید.

سرمربی تراکتور ادامه داد: تا حالا که سه هفته از مسابقات سپری شده است موفق شدیم تا شرایط کلی لیگ و تیم‌ها را بررسی کنیم و این بررسی در ادامه برای ما مثمر ثمر خواهد بود. در اواخر بازی سعی کردیم تا بازی بهتری به نمایش بگذاریم، اما متاسفانه تلاش‌های ما راه به جایی نبرد.

او راجع به نتیجه‌های بازی‌های اخیر تیمش خاطرنشان کرد: امروز برای اینکه این بازی را ببریم کار زیادی انجام ندادیم، اما خب خوشبختانه بازی را واگذار نکردیم. سه هفته از مسابقات را پشت سر گذاشته ایم و دو بازی خارج از خانه انجام دادیم. بازی سختی را هم با پرسپولیس داشیتم که با دریافت نکردن گل، فکر میکنم عملکرد خوبی داشتیم. البته ترجیح میدهم بازی ۰-۰ نباشد و ۳-۳ شود تا نتایج جذابی را شاهد باشیم، اما خب این بازی متاسفانه گلی نداشت.

دنیزلی در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی پیرامون عملکرد بازیکنان سرشناس تیمش افزود: در بازی فوتبال هیچ گاه اسامی به کار تیم نمی‌آیند و تیم باید یک دست باشد. در بازی بانفت مسجد سلیمان هم اعلام کرده بودم که در هفته‌های پنجم و ششم تیم ما به آمادگی بیشتری خواهد رسید.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز در پایان راجع به اخطار‌های زیاد بازیکنانش گفت: امروز هر دو تیم کارت زرد زیادی دریافت کردند و بعضی از این کارت‌ها اشتباه و بعضی درست بود. به هر حال برای قضاوت داور احترام قائل هستم و با تیم خود صحبت خواهم کرد تا حتماً کمتر شاهد این مسئله باشیم.

انتهای پیام/م

 

نظر سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز درمورد عملکرد تیمش مقابل ذوب آهن

نظر شما