شناسهٔ خبر: 35351359 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

فلورنتینو پرز: بر خلاف تصور مردم، من فوتبال را درک می کنم؛ رئال مادرید را از رده سیزدهم جهان به صدر رسانده ایم

پویا نیّری وند

فلورنتینو پرز پاسخ کسانی که می گویند او چیزی از فوتبال نمی داند را داد و به کار هایی که در رئال مادرید انجام داده اشاره کرد.

صاحب‌خبر -

طرفداری- فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید که سال های سال دوره های موفقی را برای این تیم رقم زده، بسیاری از خرید های بزرگ تاریخ باشگاه را هم انجام داده است.

به گزارش مارکا، در جلسه اعضای رسمی باشگاه رئال مادرید، پرز گفت:

ببینید، مردم می گویند که من فقط آمار و ارقام را نگاه می کنم، اما باید بگویم که چیز هایی هم از فوتبال می دانم. ما 32 سال بدون قهرمانی در اروپا را تجربه کردیم، و وقتی من ریاست باشگاه را به عهده گرفتم، در رده سیزدهم باشگاه های جهان قرار داشتیم. حالا تیم اول هستیم و 13 قهرمانی اروپا داریم.

ما امسال 6 بازیکن به خدمت گرفتیم، و نقاط مختلف تیم را تقویت کردیم. در میان آنها، ادن هازارد یکی از بهترین بازیکنان دنیاست که امید را به جمع مادریدیستا ها آورده است، و هنگام معارفه او در برنابئو شاهد این مسئله بودیم و چند روز پیش هم دیدیم که او به عنوان بهترین بازیکن فصل گذشته لیگ اروپا انتخاب شد. کنار او، لوکا یوویچ، فرلاند مندی، ادر میلیتائو، هامس رودریگز و رودریگو هم آمده اند و دروازه بانی مثل آرئولا را قرض گرفته ایم، تا جانشین کیلور عزیز شود (نام بردن از دروازه بان کاستاریکایی توسط پرز، موجب تشویق حضار شد).

برچسب‌ها:

نظر شما