شناسهٔ خبر: 35351094 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

معرفی یک شاسی بلند اسپرت از لکسس(+تصاویر)

لکسس می توانست با افزودن توربوشارژر و تغییرات جزیی خروجی را به 450 اسب بخار برساند تا مفهوم نام اسپرت برای این محصول جدید بیشتر قابل درک باشد.

صاحب‌خبر -

عصرایران- خانواده ال اکس برای سال ها بخشی از مهمترین و محبوب ترین تولیدات کمپانی لکسس را به خود اختصاص داده است. محصولاتی عظیم الجثه، قدرتمند و البته گران قیمت که بخش خاصی از بازار را همواره به سوی خود جلب کرده اند.

ال اکس 570 مدل 2019 یکی از جدیدترین و شاخص ترین خودروهایی است که در کاتالوگ فروش لکسس قرار گرفته و مدتی پیش آنرا در گروه خودروی عصر ایران معرفی کردیم. اکنون نمونه اسپرت ال اکس 570 با نام اختصاصی ال اکس570 اس نیز معرفی شده که در ادامه نگاهی به تفات های آن با مدل استاندارد خواهیم داشت.

لکسوس ال اکس 570؛ ویژگی ها و ضعف ها! (+تصاویر و فیلم) را اینجا بخوانید.

فقط یک لباس ورزشی!

پس از معرفی مدل اسپرت ال اکس570 بسیاری از منتقدان آنرا یک محصول "بی دلیل" نام نهادند زیرا به عنوان یک مدل اسپرت عملا تغییرات خاصی در بخش پیشرانه ندارد و اگر یادتان باشد در بررسی ال اکس570 نیز از موتور 383 اسب بخاری تنفس طبیعی به عنوان یک نقطه ضعف برای این ساختمان سنگین نام بردیم(اینجا بخوانید). در رابطه با نمونه اسپرت، لکسس حداقل می توانست با افزودن توربوشارژر و تغییرات جزیی خروجی را به 450 اسب بخار برساند تا مفهوم نام اسپرت برای این محصول جدید بیشتر قابل درک باشد.

مهمترین تغییراتی که در ال اکس570 اسپرت شاهد آن هستیم:

استفاده از یک بافت جدید و دارای جزئیات بیشتر برای گریل(جلوپنجره) با طرحی جذاب که به سمت لوگوی لکسس حرکت دارد. در نمونه اسپرت قاب کرومی اطراف گریل نیز در گوشه های پایینی تغییر کرده تا با کیت اسپرت بامپرها(سپر) و رکاب هماهنگی بیشتری داشته باشد.

معرفی یک شاسی بلند اسپرت از لکسس(+تصاویر)

معرفی یک شاسی بلند اسپرت از لکسس(+تصاویر)

در نمای عقب نیز تغییراتی در شکل بامپر داده شده البته بسیار جزیی، که در تصاویر مشاهده می کنید.

معرفی یک شاسی بلند اسپرت از لکسس(+تصاویر)

در کابین و امکانات هوشمند نیز تغییر خاصی مشاهده نمی شود و تمامی امکانات مدل لوکس لکسس اینجا نیز حضور دارند. مواردی مانند: گرم کن و سرد کن صندلی ردیف اول و دوم، کروز کنترل تطبیقی، نور بالای اتوماتیک، سیستم صوتی مارک لوینسون با 19 اسپیکر استریو، سیستم تهویه مطبوع هوشمند، نمایشگر هدآپ، سیستم تشخیص عابر، هشدار خروج از خط، رینگ 21 اینچی آلومینیومی، شارژر بی سیم، گرم کن فرمان و ...

 قیمت مدل پایه لکسس ال اکس570(با دو ردیف صندلی) 86380 دلار شروع می شود و در مدل سه ردیفه 91380 دلار و  برای مدل اسپرت قیمت پایه از 99300 دلار شروع می شود. گفتنی است که مدل اسپرت فقط در نمونه سه ردیف صندلی عرضه می شود.

 

نظر شما