شناسهٔ خبر: 35349483 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

هفته سوم لیگ برتر: نفت مسجدسلیمان 1-1 استقلال

استراماچونی بدون برد به دربی رسید

استقلال سومین بازی خود در لیگ برتر را هم بدون برد پشت سر گذاشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛در ادامه هفته سوم رقابت های لیگ برتر،تیم های نفت مسجدسلیمان و استقلال تهران در ورزشگاه شهید بهنام محمدی به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه تساوی 1-1 خاتمه یافت.

این دیدار که با حضور پر تعداد هواداران دو تیم در مسجدسلیمان برگزار شد، با حملات استقلال آغاز شد و مهدی قائدی در دقیقه 3 تیر دروازه نفت را لرزاند. در دقیقه 16 حملات استقلال نتیجه داد و قائدی این بار توانست ریباند شوت دیاباته را با اشتباه گلر نفت وارد دروازه این تیم کند تا شاگردان استراماچونی در زمین حریف پیش بیفتند و نیمه اول را برنده به رختکن بروند.

در نیمه دوم اما استقلال عقب نشست و نتوانست نمایش خوب نیمه اولش را تکرار کند. نفتی ها هم با حمایت هواداران شان بر شدت حملات خود افزودند و توانستند در دقیقه 70 با ضربه سر حامد نورمحمدی کار را به تساوی بکشانند و از شکست خانگی بگریزند. اتفاق غیرمنتظره این دیدار برای استقلال کارت قرمز دقیقه 86 فرشید اسماعیلی بود که باعث می شود تا او دیدار هفته آینده با پرسپولیس را از دست بدهد.

با این تساوی استقلال همچنان بدون برد در جدول باقی ماند و با 2 امتیاز در رده چهاردهم ایستاد تا با شرایطی نامساعد خود را برای دربی هفته چهارم مقابل پرسپولیس آماده کند.نفت مسجدسلیمان هم که سومین مساوی فصل خود را تجربه کرد،با 3 امتیاز در رده نهم جدول قرار گرفت.

نتایج دو بازی دیگر هفته سوم به شرح زیر است:

شاهین بوشهر 1-1 پیکان

سایپا 4-3 نساجی  

نظر شما