شناسهٔ خبر: 35349400 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سرمربی استرالیا: بردیم چون خوب تمرین کردیم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی والیبال استرالیا گفت: پیروز شدن ما مقابل ایران دلیل خاصی نداشت. در تمام بازی‌ها دلیل برنده شدن ما تمرینات تیم است.

صاحب‌خبر -

مارک لبدف پس از پیروزی سه بر یک تیمش مقابل ایران، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در هیچ مسابقه‌ای انتظار برد ندارم ولی تمام تلاشمان را به کار می‌گیریم که برنده باشیم.

وی ادامه داد: ست اول را به ایران واگذار کردیم اما پیش‌بینی می‌کردیم که بتوانیم به بازی برگردیم و به همین دلیل با خیال راحت به کار ادامه دادیم. هر دو تیم بازی‌های یکدیگر را دیده بودند و شناخت کافی از هم داشتند. تماشاگران حمایت خوبی از تیم ایران داشتند، اما خوشحالم که در نهایت ما برنده میدان شدیم.

سرمربی تیم ملی والیبال استرالیا در پاسخ به این  سوال که دلیل پیروزی تیم شما چه بود؟ گفت: نمی‌توان یک دلیل را عنوان کرد. خوب بازی کردیم و در دفاع و سرویس هم عملکرد مناسبی داشتیم. مهمترین دلیل پیروزی ما نه در این مسابقه بلکه در تمام بازی‌ها تمریناتمان است.

لبدف در پاسخ به این سوال که چه تیمی در این دوره از مسابقات قهرمان خواهد شد؟ گفت: نظری ندارم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با همین ترکیب در رقابت‌های انتخابی المپیک بازی خواهد کرد یا خیر، عنوان کرد: نمی‌توانم الان چیزی بگویم. در دی‌ماه متوجه ترکیب ما خواهید شد.

توماس ادگار ستاره تیم ملی والیبال استرالیا هم در مورد این مسابقه گفت: بازی در ایران و در تهران مقابل تیم ملی ایران سخت است. تلاش کردیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم.

وی در خصوص اینکه چه تیمی بیشترین شانس را برای قهرمانی در این دوره از مسابقات دارد؟ گفت: زمان زیادی تا پایان مسابقات مانده است و نمی‌توان قهرمان را پیش‌بینی کرد. چین، ایران، استرالیا و ژاپن شانس بالایی دارند و نباید فراموش کنیم که ایران از حمایت تماشاگران هم بهره می‌برد.

نظر شما