شناسهٔ خبر: 35347581 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

حضور کاروان سلامت جمعیت هلال احمر استان مرکزی در شهرستان سیب و سوران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: کاروان سلامت جمعیت هلال احمر استان مرکزی با حضور 12 پزشک برای ارائه خدمات درمانی، بشردوستانه و عام المنفعه در منطقه پسکوه این استان مستقر و به مدت یک هفته خدمات ارائه خواهند داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان، رسول راشکی گفت: کاروان سلامت جمعیت هلال احمر استان مرکزی با حضور 12 پزشک (فوق تخصص خون و آنکولوژی، فوق تخصص ژنتیک، جراح و متخصص چشم، جراح و متخصص زنان، جراح ارتوپد، متخصص اطفال، متخصص داخلی، جراح دندانپزشک، داروساز و پزشک عمومی)، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه جمعیت، معاون داوطلبان و اعزای تیم کاروان سلامت  استان مرکزی در قالب طرح نذرآب دو به استان سیستان و بلوچستان اعزام و جهت خدمات درمانی، بشردوستانه و عام المنفعه در منطقه پسکوه این استان مستقر و به مدت یک هفته خدمات ارائه خواهند داد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان افزود: محور دوم فعالیتهای این تیم در راستای آبرسانی به روستای سرسوره منطقه پسکوه می باشد  با انجام خدمات لوله کشی از یک چاه آب به مخزن صورت می گیرد و با افتتاح این طرح جمعیتی بالغ بر سه هزار نفر از اهالی این منطقه از نعمت آب آشامیدنی و شرب سالم برخوردار خواهند شد.

وی ادامه داد: تیم پزشکی اعزامی استان مرکزی  بیماران  را به صورت رایگان ویزیت و در صورت نیاز دارو به آنان تحویل خواهد شد. از دیگر فعالیت های تیم اعزامی به منطقه پسکوه شهرستان سیب و سوران توزیع 150سبد کالا، 400بسته های فرهنگی،  بسته‌های  لوازم تحریر، اسباب بازی، برگزاری مسابقات طناب کشی و قصه گویی توسط تیم فرهنگی برای کودکان  و دانش آموزان انجام خواهد گرفت.

انتهای پیام/3139

 

نظر شما