شناسهٔ خبر: 35347544 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دیدار فرمانده و معاون ناجا با رئیس کل دادگستری خوزستان

رئیس کل دادگستری خوزستان گفت : صدور و اجرای احکام پرونده ها ، سرعت همراه با دقت و قاطعیت تأثیر بسزایی در گسترش امنیت و کاهش میزان جرائم در جامعه دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان ، حجت الاسلام صادق مرادی  در دیدار با فرمانده و معاونین نیروی انتظامی استان افزود :قطعاً علل و عواملی در جامعه وجود دارد که باعث ایجاد بی نظمی و نا امنی می شود و دستگاه های مختلف دیگر وظایفی دارند که در کنار دستگاه قضایی و نیروی انتظامی در ایجاد و حفظ امنیت پایدار در جامعه نقش مهم خود را ایفاء کنند.

وی ادامه داد : از آنجایکه نیروی انتظامی ضامن سلامت و امنیت جامعه است توصیه ما به همه نیروهای نظامی و انتظامی این است که به اقدامات قانونی خود با صلابت و سلامت ادامه دهند و دادگستری نیز در تمامی مراحل در حد و حدود قانونی از آنان حمایت می کند

فرمانده انتظامی خوزستان در این دیدار گفت :نیروی انتظامی در کشور دستگاه اثرگذاریست که کنار قوه قضائیه در تامین نظم و امنیت عمومی نقش بسزایی دارد و با تمام امکانات در ایجاد امنیت و انضباط در کشور و استان تلاش خواهد نمود.
سردار حیدر عباس زاده افزود : اگر پشتیبانی و حمایت دستگاه قضایی نباشد نیروی انتظامی نمی تواند به وظیفه خود که همان ایجاد نظم و امنیت است بخوبی ایفا کند.

وی ادامه داد : در سال جاری پلیس استان توانست علیرغم مشکلاتی و با برنامه ریزی دقیق در ایجاد امنیت مطلوب استان خوب عمل کند و امسال ۱۵درصد از جرائم خشن نسبت به مدت مشابه سال گذشته را کاهش دادیم و این مرهون تلاشها و همکاری سازنده بین دستگاه قضایی و نیروی انتظامی استان می باشد.

 

نظر شما