شناسهٔ خبر: 35343575 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

دوره آموزشی کارآفرینی فرهنگی و هنری در تبریز برگزار می شود

دوره آموزشی کوتاه مدت کارآفرینی فرهنگی و هنری ویژه فعالان روستا و عشایر منطقه شمال‌غرب کشور در تبریز برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، دوره آموزشی کوتاه مدت کارآفرینی فرهنگی و هنری ویژه فعالان روستا و عشایر منطقه شمال‌غرب کشور به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی و با همکاری ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در تبریز برگزار خواهد شد.

بنابر این گزارش، قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مؤسسه طنین ندای وحی و مؤسسه کارآفرینی پژوهشگران پویا در برگزاری این دوره آموزشی یک روزه که با حضور 50 نفر همراه خواهد بود؛ مشارکت دارند.

کارگاه خلاقیت و ایده‌پردازی در کسب و کارهای روستایی و عشایر، آشنایی با اصول بازاریابی و کاربردهای آن در کسب و کارهای فرهنگی و هنری، کارآفرینی و موفقیت شغلی و حرفه‌ای، کارگاه انتقال تجربه و الگوسازی کسب و کارهای موفق و کارگاه مهارت های ارتباطی و شیوه ارایه ایده به سرمایه‌گذاران از جمله سرفصل‌های این دوره آموزشی است.

آرش مدرسی، مهیار جلالی، بلال عسگری، ناصر غیاث‌خواه و علی نظیری از جمله اساتید این دوره هستند که قرار است طی آن اپلیکیشن کدیلر، فروشگاه اینترنتی عرضه قرآن و محصولات قرآنی و کارآفرینی در حوزه چرم و پوشاک نیز معرفی و عرضه شود.

قرار است به تمامی شرکت‌کنندگان در دوره آموزشی کوتاه مدت کارآفرینی فرهنگی و هنری ویژه فعالان روستا و عشایر منطقه شمال‌غرب کشور؛ گواهی‌نامه معتبر پایان دوره اعطا شود.

نظر شما