شناسهٔ خبر: 35342400 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

کامیون حامل کالای قاچاق به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

کامیون حامل کالای قاچاق به مقصد نرسیدبه گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،سردار "غلام عباس غلامزاده" از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در استان خبر داد و اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر ورود کالای قاچاق به استان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان، قرار گرفت.

وی افزود: پس از هماهنگی قضائی و ایست و بازرسی در پاسگاه پلیس راه "شهرکرد- اصفهان "، یک دستگاه کامیون حامل کالا قاچاق در یک عملیات موفق پلیسی شناسایی و متوقف شد.

این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: در بازرسی از این خودرو انواع کالای قاچاق شامل: ۴۳۳ دستگاه مانیتور، یک تن و ۱۵۲ کیلوگرم گردو، ۴۴۰ کیلوگرم بادام هندی، ۱۴۹ عدد قطعات کامپیوتر و ۴ دستگاه یخچال کشف و ۲ قاچاقچی نیز در این رابطه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان در پایان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی گفت:کارشناسان ارزش کالا‌های مکشوفه را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

انتهای پیام/

نظر شما