شناسهٔ خبر: 35342386 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برخورد با فروشندگان متخلف در فصل بازگشایی مدارس

از صنوف کهگیلویه، چرام و لنده به مناسبت بازگشایی مدارس نظارت و بازرسی انجام گرفت.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کهگیلویه گفت : به منظور نظارت بیشتر بر اصناف شهرستان‌های کهگیلویه،چرام و لنده  در فصل بازگشایی مدارس سه گروه ویژه نظارت با همکاری اداره تعزیرات حکومتی تشکیل شد.
احمد حکیم افزود: در این بازرسی‌ها صنوف متخلف شناسایی و با تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی می‌شوند.
وی با بیان اینکه در این برنامه از صنوفی که به عرضه محصولات مورد نیاز دانش آموزان از قبیل لوازم تحریر، کیف و کفش می‌پردازند بازرسی انجام می‌شود، عنوان کرد: در این مدت بیش از یکصد بازرسی انجام شده که ۳۵ واحد صنفی متخلف شناسایی و با تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.
حکیم با بیان اینکه این طرح از ابتدای شهریور آغاز و تا ۱۰ مهر ماه امسال ادامه دارد، افزود: گران فروشی، ارائه نکردن فاکتور، درج نشدن قیمت از جمله تخلفاتی است توسط این صنوف متخلف انجام شده و میزان تخلفی که این واحد‌های صنفی داشتند ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است.
وی ادامه داد: عرضه کنندگان کیف، کفش و لوازم تحریر در هر سه شهرستان کهگیلویه، چرام و لنده موظف به درج قیمت در مقابل دید مشتریان هستند.
سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کهگیلویه گفت: در صورتی که همشهریان عزیز به صنوف مختلف شکایت داشته باشند می‌توانند از طریق سامانه ۱۲۴ و یا با مراجعه به اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کهگیلویه گزارش خود را ارائه دهند.

نظر شما