شناسهٔ خبر: 35342180 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

جان باختن 21 مرد در حوادث کار آذربایجان‌شرقی

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌شرقی گفت: 22 نفر در چهار ماهه اول امسال بر اثرحوادث ناشی از کار دراستان آذربایجان‌شرقی جان خودرااز دست دادند که یک نفر از آنها زن بوده است.

صاحب‌خبر -

 آرتین کمالی اظهار داشت: 22 نفر در چهار ماهه اول امسال بر اثر حوادث ناشی از کار دراستان آذربایجان‌شرقی جان خود را از دست دادند که یک نفر از آنها زن بوده است. این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته 6 نفر کاهش داشته است.

وی افزود: 10 نفر از این فوت‌شدگان به علت سقوط از بلندی، هشت نفر برخورد جسم سخت، سه نفر برق‌گرفتگی و یک نفر نیز بر اثر سوختگی جان خود را از دست داده‌اند.

کمالی تصریح کرد: در این مدت تعداد 455 نفر نیز بر اثر مصدومیت ناشی از حوادث کار به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که از این تعداد 11 نفر زن و بقیه مرد بودند.

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌شرقی اضافه کرد: در تیر امسال هفت نفر به علت حادثه کاری فوت کرده که این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل دو نفر افزایش یافته است.

وی خاطرنشان ساخت: در این مدت 141 نفر نیز به علت مصدومیت حوادث کاری به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش هفت نفری را نشان می‌دهد.

گفتنی است، تعداد کل فوت شدگان حوادث کاری در سال 97 برابر با 73 نفر بود که یک نفر از آنان زن و بقیه مرد بودند و نیز تعداد کل مصدومین حوادث کار مراجعه‌کننده در سال 97 برابر با یک‌هزار و 306 نفر بود که از این تعداد 40 نفر زن و یک‌هزا و 266 نفر مرد بودند.

نظر شما