شناسهٔ خبر: 35333351 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

توطئه خانوادگی برای قتل شوهر

زن جنایتکار با همدستی برادرانش و مردی غریبه نقشه قتل همسرش را طراحی و اجرا کرد.

صاحب‌خبر -
یک هفته قبل مأموران پلیس راه از یک تصادف مرگبار در جاده امامزاده ابراهیم شهرستان دشتستان با خبر شدند. نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد یک دستگاه موتورسیکلت در جاده واژگون شده و راکب آن که مردی افغانستانی بود در این حادثه جان باخته است.
---
سرهنگ فرامرز ملکوتی- سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان دشتستان- به ایسنا گفت: از آنجا که صحنه تصادف مشکوک بود علاوه بر عوامل پلیس راه، کارآگاهان پلیس آگاهی دشتستان نیز در محل حضور یافتند. کارآگاهان پلیس آگاهی با جمع‌آوری اطلاعات لازم در محل حادثه و بعد از بررسی‌های کارشناسی و اطلاعات دقیق میدانی دریافتند مرد جوان در محلی دیگر به قتل رسیده و قاتل یا قاتلان برای منحرف ساختن مسیر تحقیقات جنایی صحنه تصادف و واژگونی موتورسیکلت را ترتیب داده‌اند.
بدین ترتیب کارآگاهان پلیس آگاهی با تحقیقات میدانی به همسر مقتول و دو برادرش مظنون شدند. با دستگیری و بازجویی از آنها همسر مقتول ضمن اعتراف به قتل اقرار کرد که به‌دلیل اختلافات خانوادگی همسر خود را با همدستی دو برادرش و یک مرد دیگر با ضربات چاقو به قتل رسانده‌اند.
 متهمان پس از اقرار به قتل و تکمیل تحقیقات برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.
سرهنگ ملکوتی خاطرنشان کرد: مأموران پلیس یکی دیگر از افراد مرتبط با این قتل را که در حال حاضر متواری است شناسایی کرده‌اند و تلاش برای دستگیری وی ادامه دارد.

 

نظر شما