شناسهٔ خبر: 35332378 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

سومین کنگره «نماز، سلامت روان و نشاط معنوی» برگزار می‌شود

سومین کنگره «نماز، سلامت روان و نشاط معنوی» با همت ستاد اقامه نماز و مرکز مشاوره دانشگاه تهران ۱۲ آذرماه ۱۳۹۸ در تهران برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری فارس سومین کنگره «نماز، سلامت روان و نشاط معنوی» با همت ستاد اقامه نماز و مرکز مشاوره دانشگاه تهران ۱۲ آذرماه ۱۳۹۸ در تهران برگزار می‌شود.

این کنگره با محورهای «نماز و نشاط معنوی»، «نماز و آرامش روان»، «نماز و استحکام روابط خانوادگی»، «نماز و پیشگیری از افسردگی»، «نماز و تقویت اراده»، «نماز و ویژگی‌های فطری انسان»، «نماز و تعاملات بین فردی»، «نماز و چهره‌گشایی»، «نماز و قدرت تمرکز»، «نماز و رفتارهای معقول اجتماعی»، «نماز و نظم پذیری»، «نماز و تقویت تاب‌آوری»، «نماز و بازداری رفتاری و بهزیستی روانی»، «نماز و سبک زندگی»، «نماز و سلامت روان»، «نماز و بازدارندگی آسیب‌های اجتماعی» و «نماز و خانواده متعادل» برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند تا ۸ آبان ۱۳۹۸ چکیده مقالات خود را به دبیرخانه کنگره ارسال کنند. همچنین مهلت ارسال اصل مقالات به دبیرخانه کنگره تا ۲۸ آبان‌ماه ۱۳۹۸ است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با تلفن ۸۶۰ ۱۵ ۵۸۲ ۰۲۱ تماس حاصل کنند. همچنین نشانی دبیرخانه برای ارسال آثار خیابان کارگر شمالی، نبش خیابان سوم، نرسیده به بزرگراه جلال آل احمد، پلاک ۱۸۵۷، مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره احیا است.

انتهای پیام/

نظر شما