شناسهٔ خبر: 35332307 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

کجا اقامت کنیم تا سفر پاییزی دلچسب‌تری داشته باشیم؟

30054

به پایان تابستان و شروع فصل زیبا و هزار رنگ پاییز نزدیک می‌شویم. فصلی که زیبایی جاده و جنگل‌هایش خیلی از ما را وادار می‌کند به بستن کوله‌بار سفر و تماشای دنیایی رنگارنگ و پاییزی.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا بنابراعلام جاباما، در این سفر چه چیزی بهتر از اقامت در کلبه‌های جنگلی و اقامتگاه و ویلاهایی که در جنگل و ساحل واقع شده‌اند، هست. اما چگونه بهترین ویلا، اقامتگاه و کلبه جنگلی را پیدا و رزرو کنیم؟

باید بگوییم که اگر از آن دسته افرادی هستید که محل اقامت خود را در جریان سفر و توسط واسطه‌های محلی و آژانس‌های املاک رزرو می‌کنند، هزینه بیشتری نسبت به افرادی که قبل از شروع سفر فکر محل اقامت را می‌کنند باید پرداخت کنید. این هزینه هم مالی و هم زمانی است. زیرا شما باید زمانی که می‌توانید صرف لذت بردن از زیبایی‌های طبیعت کنید را باید صرف پیدا کردن محل اقامت مناسب و دیدن چند ویلا و کلبه جنگلی و در نهایت انتخاب کنید.

این درحالیست که با کمک سامانه رزرو آنلاین هتل و اجاره ویلا و اقامتگاه جاباما، شما می‌توانید بدون اینکه زمان زیادی صرف پیدا کردن ویلا و اقامتگاه مورد نظرتان کنید، محل اقامت خود را رزرو و هزینه آن را با کارت شتاب بانکی پرداخت کنید. چه چیزی از این بهتر؟ شما حتی می‌توانید از تخفیف‌هایی که جاباما به شما ارائه می‌دهد استفاده کنید و هتل، ویلا و کلبه چوبی مورد نظرتان را با تخفیف رزرو کنید.

در مورد امکانات رفاهی و موقعیت قرارگیری و همچنین وضعیت محل اقامت هم هیچ نگرانی به دل راه ندهید. شما این بار مجاز به قضاوت هستید و می‌توانید از روی عکس‌های واقعی که از محل اقامت مورد نظرتان در سامانه جاباما ثبت شده است در مورد ویلا یا اقامتگاه مورد نظرتان قضاوت و آن را انتخاب کنید.

خبر خوب این است که اگر دست به قضا و به هر دلیلی، سفرتان به منطقه مورد نظرتان لغو شد، می‌توانید هزینه‌ای که بابت رزرو محل اقامت‌تان در سفر پرداخت کرده‌اید را دریافت کنید. اگر هم در هر مرحله از انتخاب و رزرو محل اقامت و حتی سفر با سوالی مواجه شدید، می‌توانید با تیم پشتیبانی جاباما تماس بگیرید. شک نداشته باشید در هر ساعت از شبانه‌روز، این تیم پاسخگوی شماست.

پس اگر اهل سفر در هر فصلی از سال هستید و می‌خواهید بدون دغدغه و نگرانی بهترین محل اقامت را برای سفرتان با قیمت مناسب رزرو کنید، همین حالا به سامانه رزرو آنلاین هتل و اجاره ویلا و اقامتگاه جاباما مراجعه و با چند کلیک ساده محل اقامت‌تان را در سراسر ایران رزرو کنید.

 انتهای رپرتاژ آگهی 

نظر شما