شناسهٔ خبر: 35332241 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

درخواست پلیس از استانداران: شناور شدن ساعت کار ادارات در دهه اول مهر

رئیس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه پیش‌بینی می شود ترافیک در مهر ۲۵ تا ۳۰ درصد افزایش یابد؛ گفت: از استانداران درخواست داریم که برای کاهش پیک ترافیک، ساعت کار ادارات در دهه اول مهر را به مدت دو ساعت شناور اعلام کنند.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

سردار هادیانفر رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در نشست خبری خود که امروز ۲۴ شهریور ماه برگزار شد، اظهار کرد؛ در حال حاضر طرح تابستانه را سپری کرده‌ایم و در روز‌های پایانی آن هستیم.

اخبار اجتماعی-رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا افزود: در ایام سوگواری ترافیک را در ۱۰۴۷ شهر با تلاش همکارانمان مدیریت کردیم.

او با بیان اینکه هیچ حادثه‌ای را در ایام سوگواری نداشتیم، گفت: در ۴ ماهه اول سال جاری بر اساس آمار‌های پزشکی قانونی، ۵۸۳۳ نفر از هموطنان  بر اثر تصادفات در جاده‌ها و معابر شهری جان خود از دست داده‌اند.

سردار هادیانفر با اشاره به اینکه ۱۴۳۶ نفر از این مقدار، در شهر‌ها و ۴۳۹۷ نفر در جاده‌ها جان خود را از دست داده‌اند، افزود: در این ۴ ماه اخیر ۱۲۳ هزار نفر مجروح داشته‌ایم.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا بیان کرد: ۱۱۲ هزار وسیله با ظرفیت ۲/۵ میلیون دانش آموز را برای سرویس مدارس پیش‌بینی کرده‌ایم و از ۱۵ شهریور تا ۱۵ مهر‌ماه آمادگی لازم برای بازگشایی مدارس وجود دارد.

سردار هادیانفر افزود: در حال حاضر تمهیدات و اقدامات لازم که مدارس و والدین باید دقت داشته باشند را ابلاغ کرده‌ایم.

وی گفت: پیش بینی ما این است که امسال در آغاز مهر ماه ترافیک بین ۲۵ تا ۳۰ درصد افزایش پیدا کند و در همین راستا از استانداران و روسای ادارات درخواست می‌کنیم که به منظور حل مشکل ترافیک در ۱۰ روز نخست آغاز سال تحصیلی جدید، ساعات آغاز کار ادارات را به مدت دو ساعت شناور کنند.

 

نظر شما