شناسهٔ خبر: 35332023 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

به مناسبت هفته دفاع مقدس در سرعین برگزار شد

هیات بسکتبال سرعین فاتح تورنمنت چهار جانبه دختران

تورنمنت چهار جانبه بسکتبال دختران زیر 15 سال با قهرمانی هیات بسکتبال سرعین به پایان رسید.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل ، مسابقات چهار جانبه بسکتبال دختران زیر 15 سال با حضور چهار تیم هیات بسکتبال شهرستان سرعین ، هیات بسکتبال اردبیل الف ، هیات بسکتبال اردبیل ب و باشگاه اتحاد جوان اردبیل در سالن ورزشی شهدای سرعین به صورت دوره ای برگزار شد .
در پایان این رقابتها تیم هیات بسکتبال شهرستان سرعین موفق به کسب عنوان قهرمانی شد و تیمهای هیات بسکتبال اردبیل ب ، هیات بسکتبال اردبیل الف و اتحاد جوان اردبیل به ترتیب دوم تا چهارم شدند .
در حاشیه این بازی ها نرگس نوری نائب رئیس بانوان هیات بسکتبال شهرستان سرعین، با مطلوب توصیف کردن سطح بازی ها گفت : برگزاری بازی های دوستانه و تمرینی در دستور کار این هیات قرار گرفته است و سعی می شود سطح و کیفیت اینگونه بازی ها افزایش یابد .در تلاش هستیم که از همه امکانات موجود در سرعین و کمک گرفتن از امکانات دیگر دستگاه ها ، به رونق بسکتبال این شهرستان کمک کنیم .
مراسم اختتامیه این مسابقات با حضورسرپرست اداره ورزش و جوانان سرعین ، رئیس هیات بسکتبال استان و روسای هیات های بسکتبال شهرستان های اردبیل و سرعین برگزار شد و جوایز و یادبودهایی به تیم های برتر از طرف هیات بسکتبال شهرستان سرعین اهدا شد .

نظر شما