شناسهٔ خبر: 35331928 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

26 باشگاه متخلف پلمپ شدند

برادران : بازرسی از باشگاه های ورزشی تداوم دارد

به گفته معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل بازرسی ها از باشگاه های ورزشی استان بصورت مستمر صورت می گیرد .

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل ، محمدرضا برادران با اعلام این خبر گفت : یکی از وظایف اصلی امور باشگاه‌ها و کمیسیون ماده ۵، نظارت بر عملکرد باشگاه‌های تحت پوشش است که دراین راستا بازرسی و نظارت بر باشگاه ها بصورت مستمر صورت می گیرد .
او ضمن تقدیر از باشگاه هایی که پایبند به اصول اخلاقی و ورزشی بوده و در بحث سلامت باشگاهها مجدانه تلاش می کنند ادامه داد: نظارت زیادی بر عملکرد باشگاه‌ها از بابت فروش و مصرف مکمل‌ها و داروهای غیرمجاز انجام می شود که در این راستا برخورد جدی با متخلفان نیز شده است، به طوری که در 5 ماهه ابتدایی سال جاری، 26 باشگاه به علت عدم رعایت قوانین و ادامه تخلف، پلمب شده‌اند.
معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل خاطرنشان کرد: در پنج ماهه امسال 663 مورد از باشگاه های ورزشی سطح استان بازدید صورت گرفت و مجوز فعالیت 44 باشگاه نیز تمدید شد .
برادران افزود : درسالجاری 41 باشگاه جدید تاسیس شده اند، که ازاین تعداد 19 باشگاه ویژه آقایان و 10 باشگاه ویژه بانوان و 12 باشگاه مشترک بوده است و با این شرایط متراژ ورزشی استان (سرپوشیده خصوصی ) به 8200 متر مربع افزایش یافت.

نظر شما