شناسهٔ خبر: 35331842 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

قدردانی مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان از کاروان بزرگ ازهامون تا مکران

ادهم کرد زابلی مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان در پیامی از افتخار آفرینی و کسب موفقیت های کاروان بزرگ ازهامون تا مکران در المپیاد کشوری تشکر و قدردانی کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش وجوانان وبه نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان سیستان و بلوچستان، در پی کسب افتخارات بزرگ ورزشکاران غیور و شایسته سیستان و بلوچستان در دومین المپیاداستعدادهای برترورزشی کشور که منجر به کسب 51 مدال رنگارنگ شده است، ادهم کرد مدیر کل ورزش و جوانان استان ضمن عرض تبریک پیام تشکر و قدردانی صادر کرد.
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
حضور مقتدرانه و کسب قهرمانی های افتخارآفرین کاروان بزرگ ورزشی ازهامون تامکران استان سیستان و بلوچستان در مهم ترین تورنمنت کشوری تحت عنوان دومین المپیاداستعدادهای برترورزشی کشور بار دیگر شایستگی و توانمندی ورزشکاران این خطه از ایران را به اثبات رسانده و نشان دادند که با غیرت و اعتماد به نفس می توان از دل محرومیت هم بر سکوهای ملی گام نهاد.
موفقیت های کاروان ازهامون تا مکران با برگزاری 3 میزبانی ایده آل و رضایتمندی بیش از 1200 ورزشکار و هیات همراه از سراسر کشور در رشته های دوومیدانی، کبدی و سپک تاکرا کاملتر شده و کام جامعه بزرگ ورزش و جوانان را حلاوتی دو چندان بخشید.
اینجانب بدین وسیله مراتب سپاس خود را از تلاش و زحمات ارزشمند و صادقانه همه سروران گرامی بویژه روسای فدارسیونها، استاندار سیستان و بلوچستان، فرماندار شهرستان زاهدان، مدیران دستگاه های اجرایی، معاونین و روسای ستادی اداره کل، روسای ادارات ورزش و جوانان و هیات های ورزشی استان، سرپرستان، مربیان، داوران، ورزشکاران و نمایندگان رسانه های نوشتاری که با وحدت رویه، تعامل با یکدیگر و همگرایی، پیروزیهای بزرگ در عرصه ورزش قهرمانی و حرفه ای رقم زدید بی نهایت قدردان و سپاسگزارم.
سعادت و سلامت همه شما عزیزان را از درگاه خداوند متعال مسالت دارم و آرزومندم در سایر برنامه های آتی با همفکری و اتحاد همیشگی، جهت تعالی ورزش استان گام برداریم.
ادهم کرد زابلی
مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان

نظر شما