شناسهٔ خبر: 35331713 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

معاون استاندار تاکید کرد؛

اولویت بندی ترمیم و بازسازی پل ها و ابنیه محورهای روستاهای استان

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی بر بررسی و اولویت بندی ابنیه فنی محورهای استان تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، رضا رجب زاده در نشست بررسی ابنیه فنی محورهای استان اظهار داشت: مرمت و احداث پل ها و ابنیه های آسیب دیده در سیل در دستور کار استان می باشد و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان باید تا ۴۸ ساعت آینده نسبت به ارسال اولویت ها در این حوزه اقدام کند.

رجب زاده با تاکید بر عزم ملی بر حفظ و نگهداری ابنیه فنی کشور، افزود: تحقق این هدف مستلزم داشتن گزارش شفاف و کامل کارشناسی از وضعیت پل ها و ابنیه های در دست احداث می باشد که اداره کل راه و شهرسازی استان باید نسبت به انجام این کار اقدام کند.

وی دستور داد: داشتن برنامه زمان بندی برای مرمت و احداث پل و ابنیه فنی محورهای استان بسیار مهم است و باید اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تا ۴۵ روز آینده برآورد مالی پل های در دست مطالعه را ارائه کند.

رجب زاده همچنین با انتقاد از عدم انجام عملیات اجرایی پل ها و ابنیه فنی محورهایی که مطالعات آن انجام شده است خطاب به اداره کل راه و شهرسازی استان، دستور داد: تا ۴۸ ساعت آینده لیست این پل ها ارائه شود.

وی مطرح کرد: در حادثه سیل سالجاری استان برخی راه های دسترسی روستایی تخریب شد و تصمیم استان بر ایجاد مسیر جدید و شروع عملیات اجرایی توسط پیمانکار بود و بنابراین سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و فرمانداری شهرستان باید هر چه سریع تر مطابق با توافقنامه های انجام شده عملیات اجرایی را در دستور کار داشته باشند.

 

نظر شما