شناسهٔ خبر: 35331675 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

بروز رسانی می‌شود...

کشتی فرنگی قهرمانی جهان/ شکست تاب و پیروزی ساروی در ۳ وزن دوم

رقابت‌های اوزان ۶۷، ۸۷ و ۹۷ کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان در نورطلسان پایتخت قزاقستان آغاز شد.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

در آغاز رقابت‌های ۳ وزن دوم کشتی فرنگی قهرمانی جهان ۲۰۱۹ که در نورسلطان پایتخت قزاقستان در حال برگزاری است، حامد تاب نماینده وزن ۶۷ کیلوگرم ایران در مبارزه نخست مقابل اسماعیل بوررو مولینا، قهرمان المپیک و جهان از کوبا با نتیجه ۹ بر صفر شکست خورد. تاب برای اینکه بتواند راهی گروه بازنده‌ها شود و برای کسب مدال برنز تلاش کند باید منتظر صعود رقیبش به فینال باشد، در غیر اینصورت حذف خواهد شد.

در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدهادی ساروی دارنده مدال طلای جوانان جهان در دور نخست مقابل پیتر اوهلر دارنده مدال نقره جوانان جهان ۲۰۱۲ از آلمان به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه ۵ بر یک به برتری رسید. وی در دور بعد به مصاف کریل میلوف دارنده مدال نقره جهان از بلغارستان خواهد رفت. گابریل روسیلو کایند از کوبا، بالاژ کیس دارنده مدال های طلا و برنز جهان از مجارستان، آرتور آلکسانیان، قهرمان المپیک و جهان از ارمنستان در گروه ساروی هستند.

در وزن ۸۷ کیلوگرم که ۳۹ کشتی گیر شرکت کرده اند، رامین طاهری پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف زاخاری برگ از سوئد می‌رود و در صورت پیروزی به مصاف برنده دیدار ختسوریانی از گرجستان و عباس اف از آذربایجان خواهد رفت. دنیس کودلا دارنده مدال نقره جهان و برنز المپیک از آلمان و ژان بلینیوک دارنده مدال طلای جهان و نقره المپیک از اوکراین از کشتی گیران مطرح حاضر در گروه طاهری هستند.

در جریان رقابت‌های ۴ وزن نخست که دور مقدماتی آن روز گذشته(شنبه) برگزار شد، میثم دلخانی در ۶۳ و سعید عبدولی در ۸۲ کیلوگرم راهی دیدار رده‌بندی شدند و بعد از ظهر امروز(یکشنبه) برای کسب مدال برنز به میدان می‌روند، پویا ناصرپور در ۵۵ و امین کاویانی‌نژاد در وزن ۷۲ کیلوگرم نیز حذف شدند.

این خبر بروز رسانی می‌شود...

برچسب‌ها:

نظر شما