شناسهٔ خبر: 35329673 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: عصرخودرو | لینک خبر

محموله قاچاق موتور خودروهای سنگین در امیدیه کشف شد

عصر خودرو- فرمانده انتظامی خوزستان گفت: یک محموله قاچاق موتور خودروهای ماشین سنگین و گیربکس توسط ماموران انتظامی در شهرستان امیدیه کشف و ضبط شد.

صاحب‌خبر -

 به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس زاده بیان کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و تشدید برخورد با قاچاقچیان، ماموران مبارزه با قاچاق شهرستان امیدیه با کار اطلاعاتی از تردد یک کامیون حامل بار قاچاق مطلع شدند و با رصد، کنترل و ایجاد تور ایست و بازرسی در محور "دیلم-امیدیه" خودروی مذکور را شناسایی و متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو 9 قطعه نیمه موتور ماشین سنگین و 2 عدد گیربکس فاقد مدارک مثبته گمرکی کشف که کارشناسان ارزش ریالی آن را 2 میلیارد و 220 میلیون ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان‌ گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر و تحویل مرجع قضایی داده شد.

وی ادامه داد: مقابله با قاچاق کالا و ارز از اولویت های پلیس بوده و بی شک جلوگیری از ورود کالای قاچاق بی کیفیت به داخل کشور نقش مهمی در رونق تولید دارد .

سارق کارت های عابربانک در دشت آزادگان دستگیر شد

فرمانده انتظامی دشت آزادگان از دستگیری سارق کارت های عابربانک افراد سالخورده یا بی سواد در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سید قاسم موسوی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از افراد سالخورده یا بی سواد به دستگاه خودپرداز، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان دشت آزادگان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس پس از انجام تحقیقات و همچنین با گشت نامحسوس در اطراف بانک، فرد مورد نظر را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند که در بازرسی از خودروی متهم تعداد 14 عدد کارت عابربانک کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دشت آزادگان در مورد شگرد کلاهبرداری متهم گفت: این سارق در اطراف باجه های خودپرداز کمین و پس از شناسایی افراد سالمند و بی سواد به بهانه کمک به آنها و یا اینکه به تازگی از کارت عابر بانک پول درآورده و درخواست انتقال پول از حساب مالباختگان به حساب خود و پرداخت پول به صورت نقدی ، کارت عابر بانک افراد را گرفته و در یک فرصت مناسب پس از اخذ رمز کارت، آن را با کارت دیگری تعویض و پس از آن حساب ها را خالی می کرد.

وی ادامه داد: متهم به بزه انتسابی اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد .

 

نظر شما