شناسهٔ خبر: 35324872 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

رئال مادرید 3-2 لوانته؛ پیروزی خانگی سخت با رونمایی از ادن هازارد

پویا نیّری وند

رئال مادرید در دیداری که دو نیمه کاملاً متفاوت داشت، موفق شد به هر ترتیب از سد لوانته عبور کند.

صاحب‌خبر -

طرفداری- شاگردان زیدان با ارائه عملکردی متفاوت در هر دو نیمه، موفق شدند با نتیجه 3-2 از سد میهمان خود لوانته عبور کرده و با 8 امتیاز به رده دوم لالیگا صعود کنند.

اطلاعات بازی

  • تورنمنت: لالیگا 2019/20 | هفته چهارم
  • روز و تاریخ برگزاری: شنبه | 23 شهریور 1398
  • محل برگزاری: ورزشگاه سانتیاگو برنابئو
  • داور: ریکاردو دی بورگوس
  • گلزنان: کریم بنزما (2)، کاسمیرو | بورخا مایورال، گونزالو ملرو

    شرح بازی و گل ها

دقیقه '20 شوت دیدنی بنزما از گوشه سمت چپ محوطه جریمه که با واکنش عالی دروازه بان راهی کرنر شد؛ لحظه ای بعد فشار ادامه دار مادریدی ها، لوکاس وازکز را در موقعیتی خوب داخل محوطه قرار داد اما ضربه این بازیکن باز هم با واکنش دروازه بان راهی کرنر شد.

بالاخره در دقیقه '25 قفل دروازه لوانته باز شد؛ ارسال پای چپ دنی کارواخال از سمت راست، با ضربه سر بنزما وارد دروازه آیتور شد تا حساب کار 1-0 شود؛ این سومین گل فصل مهاجم فرانسوی بود.

دقیقه '31 گل دوم رئال مادرید هم در عین شایستگی توسط کریم بنزمای آماده به ثمر رسید؛ روی یک ضدحمله، هامس رودریگز توپ را به مهاجم فرانسوی سپرد تا او در موقعیت تک به تک با پای چپ حساب کار را 2-0 کند.

رئال مادرید بسیار آماده نشان می داد و در دقیقه '40 هم به گل سوم دست یافت؛ روی فرار وینیسیوس از سمت راست، کاسمیرو به داخل محوطه نفوذ کرد تا پاس عرضی هموطن خود را با یک بغل پا وارد دروازه کند.

هواداران رئال مادرید بعد از مدت ها عملکردی بی عیب و نقص از تیمشان را در نیمه اول این مسابقه شاهد بودند که کورتوا کم کار ترین بازیکن زمین بود و در نهایت بازی زیر بارش شدید باران با نتیجه 3-0 در نیمه اول به پایان رسید.

دقیقه '48 لوانته یکی از گل های خورده را جبران کرد؛ حرکت کلرک از سمت راست و پاس عرضی به داخل محوطه جریمه با ضربه تمام کننده مایورال وارد دروازه کورتوا شد تا بازیکن قرضی رئال مادرید موفق به گلزنی شود.

دقیقه '57 حرکت زیبای بنزما و ضربه استادانه او با بدشانسی به تیر عمودی برخورد کرد و برگشت تا فرصت هت‌تریک برای مهاجم فرانسوی از دست برود. در دقیقه '60 بالاخره از ادن هازارد رونمایی شد و ستاره بلژیکی جای کاسمیرو را گرفت و میلیتائو هم جای سرخیو راموس را پر کرد. در دقیقه '61 بعد از چند رفت و برگشت ناموفق، وینیسیوس دروازه لوانته را باز کرد اما بعد از بازبینی VAR، آفساید هامس در صحنه منجر به گل به درستی اعلام شد.

دقیقه '66 اولین حرکت جدی و تماشایی هازارد روی یک ضدحمله، که ضربه نهایی او را آیتور با واکنشی خوب راهی کرنر کرد. دقیقه '71 پاس عالی برای وینیسیوس، مهاجم برزیلی را در موقعیت تک به تک قرار داد اما ضربه این بازیکن با برخورد به پای دروازه بان راهی کرنر شد.

رئال مادرید نیمه دوم با نیمه اول زمین تا آسمان فرق کرد و در دقیقه '75 به راحتی گل دوم را دریافت کرد؛ ارسال توپ از سمت چپ به تیر دوم، با ضربه سر ملرو و روی تعلل مدافعان و کورتوا، وارد دروازه شد تا حساب کار 3-2 و نزدیک تر شود.

دقیقه '83 لوکا یوویچ به جای بنزما وارد میدان شد تا هر سه تعویض انجام شود. دقیقه '2+90 نزدیک بود که لوانته به گل تساوی دست پیدا کند اما کورتوا با واکنشی عالی ضربه سر بازیکن حریف را دور کرد.

ترکیب دو تیم و آمار بازی

خلاصه بازی

 

 

 

نظر شما