شناسهٔ خبر: 3532142 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

رئیس هیئت کشتی استان کرمانشاه اعلام کرد:

برنامه های مسابقات بین‌المللی جام تختی در کرمانشاه

روزنامه جوان / روزنامه جوان

رئیس هیئت کشتی استان کرمانشاه با بیان اینکه مسابقات بین‌المللی کشتی جام جهان پهلوان تختی 23 و 24 بهمن ماه در کرمانشاه برگزار می‌شود، گفت: از رئیس مجلس و دو وزیر برای حضور در مراسم افتتاحیه دعوت شده است

صاحب‌خبر -

رئیس هیئت کشتی استان کرمانشاه با بیان اینکه مسابقات بین‌المللی کشتی جام جهان پهلوان تختی 23 و 24 بهمن ماه در کرمانشاه برگزار می‌شود، گفت: از رئیس مجلس و دو وزیر برای حضور در مراسم افتتاحیه دعوت شده است.

محمدحسین محبی، افزود: وزن‌کشی مسابقات بین‌المللی کشتی جام جهان پهلوان تختی در تاریخ 22 بهمن ماه سال‌جاری انجام می‌گیرد و مسابقات در روزهای 23 و 24 بهمن ماه برگزار و مقرر شده 275 کشتی‌گیر از 20 کشور در این مسابقات حضور داشته باشند که تاکنون 254 کشتی‌گیر از 17 کشور برای شرکت در این مسابقات اعلام آمادگی کرده‌اند .

وی با بیان اینکه 16 کشتی‌گیر در قالب دو تیم هشت نفره آزاد و فرنگی از کرمانشاه در این مسابقات حضور دارند، افزود: کرمانشاه به‌دلیل امتیاز میزبانی با دو تیم در این مسابقات شرکت می‌کند .

رئیس هیئت کشتی استان کرمانشاه بیان داشت: دو کشتی‌گیر کرمانشاهی نیز از قبل سهمیه ورود به این مسابقات را گرفته‌اند و نهایتا" کرمانشاه 18 نماینده در این جام دارد .

محبی از شرکت پنج تیم دیگر علاوه بر دو تیم کرمانشاهی از کشورمان در این مسابقات خبر داد و گفت: این مسابقات در سه رشته آزاد، فرنگی و پهلوانی برگزار می‌شود .

وی برگزاری این مسابقات را موجب پیشرفت کشتی کرمانشاه و معرفی چند چهره جدید به کشتی کشورمان دانست و ادامه داد: توقع ما کسب چهار یا پنج مدال طلا در این مسابقات توسط ورزشکاران کرمانشاهی است .

محبی با تاکید بر اینکه تیم‌های شرکت‌کننده با تمام توان و نفرات اصلی در این مسابقات حضور پیدا می‌کنند، افزود: نرخ بلیت تماشای مسابقات 10 هزار تومان است .

وی از برگزاری مسابقات در دو نوبت صبح و عصر در مجموعه ورزشی 6 هزار نفری امام خمینی(ره) شهر کرمانشاه و بر روی چهار تشک خبر داد و گفت: از رئیس مجلس شورای اسلامی، وزرای نفت و ورزش و جوانان برای شرکت در آئین افتتاحیه این مسابقات دعوت به‌عمل آمده است.

نظر شما