شناسهٔ خبر: 35319643 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

محاکمه عامل قتل در قمارخانه

پسر قمارخانه‌دار که دوستش را به خاطر نپرداختن بدهی‌اش کشته بود در شعبه چهارم دادگاه کیفری محاکمه شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایران، حدود ۴ سال قبل بدن نیمه جان پسری جوان به یکی از بیمارستان‌های ورامین منتقل شد. مرد جوانی که وی را به بیمارستان برده بود به پزشکان گفت دوستم بر اثر مصرف مواد مخدر حالش بد شده است، اما ساعتی بعد پسر جوان جان باخت و متخصصان پزشکی قانونی علت مرگ وی را پارگی طحال بر اثر وارد شدن ضربه اعلام کردند.

بدین ترتیب موضوع به پلیس اعلام شد و در نخستین تحقیقات از خانواده امیر - مقتول- مشخص شد وی روز حادثه به خانه دوستش رفته بود. وقتی کارآگاهان به سراغ دوست امیر رفتند دریافتند وی و پدرش در ورامین قمارخانه‌ای دایر کرده‌اند و خانه آنها پاتوق معتادان و قماربازان است. بنابراین، این پدر و پسر بازداشت شدند.

در ادامه بازجویی‌ها کیوان به قتل امیر اعتراف کرد و گفت: او معتاد بود وقتی به خانه ما آمد حالش خوب نبود، با این حال شروع به قمار کرد و مبلغ زیادی باخت از قبل نیز مبلغی پول به من بدهکار بود سر همین موضوع با او درگیر شدم و کتکش زدم که از هوش رفت. خیلی ترسیده بودم او را به بیمارستان رساندم اما فوت کرد.

با اعترافات کیوان وی به دستور بازپرس پرونده بازداشت شد و پس از صدور کیفرخواست قتل عمد پرونده به شعبه چهارم دادگاه کیفری منتقل شد، اما وی روز رسیدگی به اتهامش منکر ارتکاب قتل شد و گفت: امیر بر اثر مصرف زیاد مواد مخدر جان باخت. در اداره پلیس نیز من به خاطر اینکه پدر پیرم را بازداشت کرده بودند مجبور به اعتراف شدم و قتل را به گردن گرفتم.

بدین ترتیب قضات با توجه به اظهارات متهم و درخواست اولیای دم مبنی بر قصاص برای صدور حکم وارد شور شدند.

نظر شما