شناسهٔ خبر: 35317833 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

با سنگین ترین گوشی های هوشمند جهان آشنا شوید

به تازگی فهرستی از سنگین‌ترین گوشی‌های هوشمندجدید در بازارهای جهانی منتشر شده است که نشان می‌دهد آیفون 11 پرو مکس، جدیدترین گوشی معرفی شده توسط اپل، در صدر این جدول جای گرفته است.

صاحب‌خبر -

چند روز پیش بود که اپل در جریان برگزاری رویداد اختصاصی رونمایی از جدیدترین محصولاتش، سه مدل جدید از گوشی‌های هوشمند آیفون تحت عناوین آیفون 11، آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس را معرفی کرد تا با قابلیت و اندازه‌های مختلف آنها، بتواند نظر و توجه میلیون‌ها نفر از کاربران و علاقمندانش را به خود جلب کند. 

آیفون ۱۱ پرو مکس که در میان سه مدل و نسخه جدید از گوشی‌های آیفون رونمایی شده توسط اپل، بزرگترین صفحه نمایش، بیشترین طول عمر باتری و بهترین نسخه از سری یازدهم گوشی‌های آیفون به شمار می‌رود اما به عقیده بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری، یکی از سنگین‌وزن‌ترین گوشی‌های موجود در سال‌های اخیر نیز محسوب می‌شود.

بر اساس گزارش وب سایت phonearena، آیفون ۱۱ پرو مکس، وزنی معادل ۲۲۶ گرم دارد که در برابر نسل پیشین خود یعنی آیفون ایکس‌اس مکس که ۲۰۸ گرم وزن داشت، ۱۰ درصد سنگین‌تر شده است و این بدان معناست که کاربران در صورت استفاده از این گوشی، به وضوح تفاوت وزنی آن را به سایر گوشی‌های موجود در بازار احساس و درک خواهند کرد.

جدول زیر به بررسی وزن برخی از گوشی های موجود در بازارهای جهانی موبایل می پردازد تا ایده بهتری از سنگینی آیفون ۱۱ پرو مکس داشته باشید:

بر اساس اعداد و ارقام ذکر شده در جدول بالا، نخستین گوشی سنگین وزن آیفون ۱۱ پرو مکس است که ۲۲۶ گرم وزن دارد. بعد از آن، نسل پیشین آن یعنی گوشی آیفون ایکس اس مکس قرار گرفته است که ۲۰۸ گرم دارد و سپس وان پلاس ۷ پرو با ۲۰۶ گرم وزن در جایگاه سوم جای گرفته است (اعداد و ارقام این جدول به ترتیب وزن گوشی‌های هوشمند ذکر نشده است).

گلکسی نوت ۱۰ پلاس سامسونگ نیز با ۱۹۶ گرم وزن، گوگل پیکسل ۳ ایکس‌ال با ۱۸۴ گرم، گلکسی‌اس ۱۰ پلاس سامسونگ و ال‌جی جی۸ تینکیو نیز با ۱۶۷ گرم وزن، به ترتیب در جایگاه چهارم تا هفتم جدول سنگین وزن‌ترین گوشی‌های جدید هوشمند موجود در بازارهای جهانی قرار گرفته‌اند./ایسنا

نظر شما