شناسهٔ خبر: 35317616 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

فرمانده انتظامی استان خوزستان:

دستگیری ۲ کلاهبردار میلیاردی در مسجدسلیمان

فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری ۲ کلاهبردار میلیاردی در شهرستان مسجدسلیمان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار "حیدر عباس زاده" اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه ۲ کلاهبردار با استفاده از مدارک هویتی فردی دیگر و گرفتن دست چک در نقاط مختلف کشور اقدام به کلاهبرداری می‌کنند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه پلیس پس از احضار صاحب چک، از دسته چک اظهار بی اطلاعی کرده، افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان مسجد سلیمان با تلاش‌های شبانه روزی و تحقیقات تخصصی ۲ کلاهبردار که با جعل مهر ۲ اداره خصوصی و دولتی با مدارک هویتی فردی دیگر، دسته چک تهیه و با خرید لوازم ساختمانی تحت عنوان پیمانکار کلاهبرداری می‌کردند، را شناسایی و با هماهنگی قضائی دستگیر کردند.

سردار عباس زاده تصریح کرد: متهمان در تحقیقات پلیس به مبلغ ۲۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری تحت عنوان پیمانکار در شهرستان مسجدسلیمان و همچنین استان‌های کرمان، اصفهان، یزد، شهرکرد و همدان از ۶ نفر اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان بیان داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی و پس از تفهیم اتهام با دستور مرجع قضائی روانه زندان شدند.

نظر شما