شناسهٔ خبر: 35317047 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

با ارزیابی وزارت ورزش و جوانان:

سیستان و بلوچستان موفق به کسب رتبه برتر توسعه ورزش روستایی کشور شد

بر اساس ارزیابی‌های دفتر توسعه ورزش مناطق روستایی و عشایری وزارت ورزش و جوانان، استان سیستان و بلوچستان با کسب 70امتیاز در تیپ 3 رتبه نخست کشور را کسب کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش وجوانان وبه نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان سیستان و بلوچستان،مدیرکل ورزش و جوانان استان اظهار داشت : بر اساس این ارزیابی، سیستان و بلوچستان علاوه بر کسب عنوان برتر استان‌های تیپ 3 کشور، با کسب 70 امتیاز همراه با استان های آذربایجان شرقی، قزوین و چهارمحال و بختیاری بر سکوی نخست کشور ایستاد.
ادهم کرد زابلی گفت :راه اندازی خانه های ورزش روستایی در دورترین نقاط استان و مناطق صفر مرزی ، برگزاری جشنواره های مختلف ویژه ورزشکاران مناطق روستایی، برگزاری جام نوروز، جام رمضان، جام دهه فجر، برنامه های مبارزه با مواد مخدر، المپیاد ورزش روستاییان، برگزاری جشنواره و برنامه های فرهنگی، جشنواره جام نشاط و تندرستی، برگزاری المپیاد جام خوشه چین، برگزاری مسابقات شتر دوانی ، حمایت از ورزش مناطق محروم ، جام نشاط و تندرستی و ... از مهمترین اقدامات این اداره کل در حوزه ورزش روستایی با مشارکت قابل تقدیر هیات ورزش های روستایی و بازی های بومی و محلی استان بود

نظر شما