شناسهٔ خبر: 35311187 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

زیرگذر گیشا تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از اتمام پروژه ساخت زیرگذر گیشا تا پایان سال خبرداد.

صاحب‌خبر -

مهندس صفا صبوری دیلمی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد آخرین وضعیت ساخت زیرگذر گیشا با بیان اینکه براساس برنامه‌ریزی انجام شده، زیرگذر گیشا تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد؛ گفت: همچنین براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، فضای هم سطح بزرگراه چمران نیز که به دلیل برداشت پل تبدیل به کارگاه شده تا پایان شهریورماه به اتمام خواهد رسید و معبر به غیر از محدوده کارگاه عمرانی برای تردد وسایل نقلیه مناسب سازی خواهد شد.

وی با بیان اینکه زیرگذر شرقی ـ غربی گیشا براساس زمان بندی‌ها تا پایان سال ۹۸ به بهره برداری می رسد، افزود: ورودی شرقی این مسیر از خیابان پروانه آغاز می شود و به صورت یک تکه در مسیر غرب زیرگذر ادامه خواهد داشت.

صبوری دیلمی با بیان اینکه زیرگذر در مسیر شرقی  ـ غربی حفر شده و تنها باید اتصال این دو فضا، در زیر محدوده بزرگراه چمران انجام شود گفت: خاکبرداری که به اتمام برسد، اقدامات نازک کاری آغاز شده و از آنجایی که از برنامه زمان بندی جلوتر هستیم به نظر نمی رسد مشکلی برای افتتاح تا پایان سال داشته باشیم.

وی در مورد نصب مجدد پل گیشا که در قالب پل سبز زندگی در جای قبل خود قرار می گیرد، گفت: بعد از اتمام پروژه زیرگذر گیشا، قرار است سازه پل گیشا تحت عنوان پروژه سبز زندگی تا سال ۹۹ نصب شود.

نظر شما