شناسهٔ خبر: 35309074 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بسته خبر ورزشی یزد| درگذشت نائب رئیس هیات ورزش‌های رزمی استان / آغاز دوره مربیگری فوتسال آسیا در یزد

بسته خبری ورزشی این هفته خبرگزاری فارس در یزد به اتفاقات ورزشی هفته گذشته استان یزد می‌پردازد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، بسته خبری ورزشی این هفته، رخدادهای ورزشی رشته‌های مختلف را اطلاع رسانی می‌کند.

۲ نوجوان یزدی به اردوی تیم ملی هندبال دعوت شدند

رئیس هیات هندبال استان یزد گفت: «امیرحسین اقبالی» و «امیرمحمد علیزاده» از سوی کادر فنی به اردوی آمادگی تیم ملی نوجوانان کشور که ۲۲ شهریورماه جاری به مدت سه روز در همدان برگزار می‌شود، دعوت شدند.

مرحله دوم اردوی تیم والیبال شهداب یزد آغاز شد

مرحله دوم اردوی شبانه‌روزی بازیکنان تیم والیبال شهداب یزد برای حضور در لیگ برتر قهرمانی باشگاه‌های کشور سال ۱۳۹۸، عصر روز چهارشنبه زیر نظر کادر فنی در سالن ۶ هزار نفری شهر شاهدیه مرکز این استان آغاز شد.

آغاز دوره مربیگری فوتسال سطح یک مردان آسیا در یزد

دوره مربیگری فوتسال سطح یک مردان آسیا عصر جمعه با حضور ۱۹ نفر از مربیان یزد در سالن شهید صدوقی مرکز این استان به مدت پنج روز آغاز شد.

مربیان این دوره به مدت ۴۰ ساعت به صورت نظری و عملی آموزش‌های علم مربیگری را زیر نظر رضا صادقی از مدرسان فدراسیون فوتبال فرا می‌گیرند.

این دوره زیر نظر کمیته آموزش فدراسیون و توسط هیات فوتبال استان با هدف ارتقای سطح دانش مربیان فوتسال پیگیری و بعد از آزمون به شرکت کنندگان گواهینامه اعطا می‌شود.

شرکت کنندگان در طول برگزاری دوره با جدیدترین اصول و قوانین مربیگری، مسائل فنی و تکنیکی رشته فوتسال و مسائل فرهنگی و تیم‌داری آشنا می‌شوند.

هندبال قهرمانی نوجوانان پسر کشور در خاتم آغاز شد

پیکارهای هندبال قهرمانی نوجوانان پسر باشگاه‌های ایران روز جمعه با حضور تیم‌های یزد، سیستان و بلوچستان، کرمان و خراسان جنوبی در شهر هرات مرکز شهرستان خاتم آغاز شد.

این رقابت‌ها در منطقه ۶ به مدت چهار روز به صورت دوره‌ای و مجتمع برگزار می‌شود و در پایان تیم قهرمان به مرحله نهایی صعود می‌کند.

یزد قهرمان مسابقات فوتوالی کشور شد

دومین المپیاد استعدادهای برتر نوجوانان پسر کشور در رشته فوتوالی امروز شنبه با قهرمانی تیم یزد پایان یافت و تیم‌های هرمزگان و زنجان به ترتیب دوم و سوم شدند.

تکواندوکار یزدی همچنان در صدر رتبه بندی جهانی

جدیدترین رنکینگ جهانی پاراتکواندو از سوی فدراسیون جهانی این رشته اعلام شد که سه هوگو پوش ایرانی همچنان صدرنشین اوزان خود هستند.

در بخش مردان، «سعید صادقیان پور» در وزن منهای ۶۱ کیلوگرم کلاس K۴۲ با ۲۹۸ امتیاز جایگاه خود در رده نخست را حفظ کرد.

درگذشت نائب رئیس هیات ورزش‌های رزمی استان

خانم وکیل زواره، نائب رئیس هیات ورزش‌های رزمی استان و مربی این رشته درگذشت.

انتهای پیام/90013

نظر شما