شناسهٔ خبر: 35308968 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فدراسیون دوومیدانی: تعلیق مدرس ایرانی در آسیا به خاطر عدم همکاری اش بود

رئیس کمیته آموزش فدراسیون دوومیدانی می گوید: تعلیق مدرس ایرانی کنفدراسیون آسیا به خاطر عدم همکاری اش با ما بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس پژمان معتمدی مدرس ایرانی کنفدراسیون دوومیدانی اسیا با نامه فدراسیون دو و میدانی ایران از کار در این کنفدراسیون تعلیق شد او معتقد بود سهمیه را در آسیا دارد که وزارت ورزش هم شکایت کند، اما فدراسیون دو و میدانی نظر دیگری دارد.

فردین پور مسئول کمیته آموزش فدراسیون در این باره به فارس گفت: ما بارها معتمدی را برای برگزاری کلاس‌ها به آسیا معرفی کردیم و حتی در یکی دو مورد عنوان کرد هزینه تدریس را باید دلاری دریافت کند و ما هم با وجود شرایط سختی که داشتیم موافقت کردیم.

وی ادامه داد: دو بار شرطی که گذاشته بود را انجام دادیم و با این وجود باز هم هزینه هایش را به دلاری می خواست اما دیگر این کار را انجام ندادیم. او از طریق فدراسیون ایران به آسیا معرفی شده بود و آن وقت نباید برای خود ما شرط بگذارد.

فردین پور عنوان کرد: در همین اواخر یک دوره کلاس قرار بود در ایران برگزار شود و ما با معتمدی چندین بار تماس گرفتم اما او پاسخگو نبود و بعدا حرف های دیگری زد. پس از این اتفاقات ما هم نامه‌ای را به کنفدراسیون آسیا ارسال کردیم و موضوع را گفتیم و اعلام کردیم فعالیت معتمدی را تا اطلاع ثانوی تعلیق کنید.

رئیس کمیته آموزش فدراسیون دوومیدانی تصریح کرد: این موضوع همیشگی نیست و در صورتی که معتمدی باز هم بخواهد با فدراسیون ایران همکاری کند مشکلی برای مدرسی در آسیا نخواهد داشت. هیچ فدراسیون دوست ندارد نماینده اش کنار برود اما وقتی برای همکاری شرط می‌گذارند نمی‌توانیم آن را قبول کنیم.
انتهای پیام/ر

نظر شما