شناسهٔ خبر: 35306389 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

تریلر جدیدی با محوریت داستان بازی The Surge 2 منتشر شد

احسان دهشیری

صاحب‌خبر -

نسخه‌ی ابتدایی سری The Surge یک بازی با پتانسیل بسیار بالا بود و به نظر می‌رسد که سازندگان این سری نیز قصد دارند تا با نسخه‌ی دوم، از تمام این پتانسیل به بهترین شکل ممکن استفاده کنند. حال به تازگی تریلر جدیدی از بازی The Surge 2 در دسترس قرار گرفته که داستان این بازی را مورد بررسی قرار داده است.

بازی The Surge 2 بعد از وقایع نسخه‌ی اول جریان خواهد داشت و بازی‌بازان را به شهر جریکو (Jericho City) فرا می‌خواند. اما در بین راه، شخصیت اصلی مجبور می‌شود که فرودی اضطراری را داشته باشد. شما قرار است در حومه‌ی شهر، شخصیت اصلی را باب میل خود شخصی‌سازی کرده و همچنین جنسیت و ظاهر وی را نیز مشخص کنید. گفتنی است که داستان بازی نیز بر اساس انتخاب‌های بازی‌بازان تغییر خواهد کرد و بستگی به تعامل آن‌ها با شخصیت‌های فرعی را دارد.

حال در همین راستا، استودیوی دک۱۳ (Deck13)، سازنده‌ی بازی The Surge 2، تریلر جدیدی از داستان این بازی منتشر کرده و توجه افراد زیادی را به سوی خود جلب کرده است. شما می‌توانید با مراجعه به قسمت پایین صفحه، تریلر مذکور را با کیفیت‌های مختلف مشاهده و دریافت کنید. این‌طور که به نظر می‌رسد، این بازی قصد دارد تا جای پای خود را به عنوان پرچمدار عناوین شبیه سری Souls محکم کرده و یا حتی به رقابت با این سری بپردازد.

بازی The Surge 2 در تاریخ سه‌شنبه ۲ مهر ماه سال ۱۳۹۸ (۲۴ سپتامبر ۲۰۱۹ میلادی) برروی کنسول‌های اکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

دریافت ویدئو با کیفیت ۷۲۰P | دریافت ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰P

نظر شما