شناسهٔ خبر: 35304139 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

هشدار به بی تفاوتی نسبت به سلبریتی‌های گستاخ/ آیا فرهنگ حضور بانوان در ورزشگاه وجود دارد؟

امام جمعه بابل گفت: برخی از سلبریتی‌ها به جایی رسیده اند که به اباعبد الله توهین کنند بعد عذر خواهی می‌کنند، تا کی معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و صدا و سیما نسبت به این افراد می‌خواهند بی‌تفاوت بماند؟

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بابل، حجت‌الاسلام حس روحانی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بابل اظهار کرد: همین عزاداری‎ها می‌تواند فضای جامعه ما را سالم نگه دارد، باید نقاط مثبت و منفی عزاداری سیدالشهدا را ارزیابی کنیم و نگذاریم اثرات منفی آن اثر سوء بگذارد.

وی با تقدیر از حضور جوانان و مردم ولایی در مراسم عزاداری سالار شهیدان افزود:  نگرانی ما این است که مبادا تکایا و حسینیه‌های ما به رستوران تبدیل شود و افراد فقط بیایند، غذا بخورند و کوچکترین عزاداری انجام نشود.

امام جمعه بابل با اشاره به اینکه واقفین فقید نیت شان این بود که در راه اباعبدالله هزینه شود و عزای آن امام از سینه زدن تا برگزاری منبر و روضه برپا شود، تصریح کرد: برخی‌ها گفتند که سه بار سفره غذا را در تکیه می‌گذاریم کارشان شد فقط غذا خوردن ولی پای منبر نمی‌نشیند.

روحانی با بیان اینکه گریه کردن بر سیدالشهدا اصل معرفت است،خاطرنشان کرد: برخی زنان و مردان در روز تاسوعا، عاشورا و شام غریبان با حجاب بد و عریان به خیابان می‌آیند که این صحنه‌ها تاسف بارترین صحنه‌هاست، اینها جز منکراتی است که باید برنامه‌ریزی شود ما هر چه داریم به برکت ابی‌عبدالله است.

وی با اعلام اینکه آنچه که امروز در برابر رژیم صهیونستی قرار گرفته و ایجاد ترس بر دل آنها ایجاد می‌کند را در سایه فرهنگ مقاومت و سید الشهدا است، یادآور شد: سید مقاومت گرانقدر در لبنان با توجه به شرایط سختی که بر آنها حاکم است آنچنان وفاداری به رهبر نشان می‌دهد که من طلبه خجالت می‌کشم، امروز اگر حزب الله، انصار الله به وجود آمد والله در سایه سیاست رهبر معظم انقلاب است. این جمله‌ای را که جناب ایشان فرمودند با صدای بلند فریاد زدند‌ای رهبر عزیز همانطور که یاران سید الشهدا گفتند اگر هزاران بار ما را آتش بزنند ما دست از یاری به شما دست برنمی‌داریم همه بگوییم ما ترکناک یابن الحسین، امیدواریم که مسؤولان کشور ما خودشان را با این شعار مقایسه کنند.

امام جمعه بابل ادامه داد: همین فرهنگ مقاومت است که جان بولتون گورش را گم کند. خیلی‌ها دنبال این هستند که رئیس جمهور ما ملاقاتی با رئیس جمهور آمریکا داشته باشند، اما رهبر معظم انقلاب گفتند که مگر اینکه این آرزو را به گور ببرید، آقای ترامپ، شما هم بایستی مثل جان بولتون بروید،این سیاست مقاومت است که مکرر رهبر معظم انقلاب فرمودند مبادا کسی چراغ سبزی بدهند، نکند خیالی بکنند ما دنبال اینها هستیم.

وی ادامه داد: آیا همه مشکلات کشور اعم از گرانی و بیکاری و... حل شد و فقط یک مشکل داشتیم آن هم حضور زنان در ورزشگاه است! فرضا سکو آماده باشد فحاشی را می‌خواهید چکار کنید؟ فرهنگ ما اجازه نمی‌دهد که همچین صحنه‌ای ایجاد شود، الان کل مشکلات کشور حل شد و فقط دغدغه ما شد حضور زنان در ورزشگاه است.

 روحانی گفت: برخی از سلبریتی‌ها به جایی رسیده اند که به ابی‌عبد الله توهین کنند بعدش عذر خواهی می‌کند،  تا کی معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و صدا و سیما نسبت به این افراد می‌خواهد بی‌تفاوت بماند؟

 انتهای پیام/86040/ج

نظر شما