شناسهٔ خبر: 35302850 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بانک ورزش | لینک خبر

تکواندو گرندپری ژاپن

حسینی با شکست حریف برزیلی فینالیست شد

صاحب‌خبر -

بانک ورزش - میرهاشم حسینی در مرحله نیمه نهایی مسابقات تکواندو گرندپری ژاپن، برابر ‌نماینده برزیل با نتیجه 10 بر 4 به برتری رسید و راهی فینال شد.


به گزارش بانک ورزش، روز نخست از مرحله دوم مسابقات گرندپری در سال 2019 از صبح امروز(جمعه - 22 شهریورماه) با برگزاری رقابت‌های 68- کیلوگرم مردان و 57- و 67+ کیلوگرم بانوان آغاز شد و میرهاشم حسینی با برتری مقابل تمامی رقبای خود به دیدار پایانی صعود کرد.

 

حسینی در این رقابت‌ها ابتدا در مرحله یک شانزدهم نهایی به مصاف روبن ناوارو از مکزیک رفت و به برتری 19 بر 12 دست یافت. نماینده وزن 68- کیلوگرم تکواندو ایران در ادامه و در مرحله یک‌هشتم نهایی در پایان راند دوم با نتیجه 22 بر یک از سد جاویر پرز پولو از اسپانیا گذشت.

 

در مرحله یک‌چهارم نهایی، میرهاشم حسینی با برتری 10 بر 2 مقابل سروش احمدی، دیگر نماینده کشورمان ضمن صعود به دیدار نیمه‌نهایی، مدال برنز خود را قطعی کرد. او در دیدار مرحله نیمه‌نهایی به مصاف  ادیوال پونتس از برزیل رفت و با نتیجه 10 بر 4 از سد حریف خود عبور کرد و به دیدار پایانی رسید.

 

سروش احمدی دیگر نماینده وزن 68- کیلوگرم کشورمان پیش از حضور در مرحله یک‌چهارم نهایی، ابتدا با نتیجه 5 بر 2 از سد کنستانتینوس چمالیدیس از یونان عبور کرد. او در مرحله یک‌هشتم باید به مصاف احمد ابوغش، قهرمان المپیک ریو 2016 و دارنده مدال نقره و برنز جهان در سال‌های 2019 و 2017 از اردن می‌رفت که تکواندوکار اردنی در مبارزه حاضر نشد تا نماینده کشورمان به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کند.

نظر شما