شناسهٔ خبر: 35302273 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: زومیت | لینک خبر

مشخصات ردمی 8 ای شیائومی با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری فاش شد

احمدرضا فرهبد / indiatoday androidauthority

صاحب‌خبر -

گوشی‌های سری ردمی A شیائومی شیائومی از خانواده‌ی ردمی شیائومی، ارزان‌ترین گوشی‌های این شرکت محسوب می‌شوند (البته به جز ردمی گو). این گوشی‌ها با قیمت ۱۰۰ دلار یا حتی کمتر با مشخصات خوب و قابل‌قبولی عرضه می‌شوند. شیائومی قصد دارد عضو جدید گوشی‌های اقتصادی خود را که ظاهرا ردمی 8َa نام دارد، با مشخصات بهتری نسبت به گوشی‌های این سری روانه‌ی بازار کند و مدعی است که این گوشی نسبت به ردمی 7 ای برتری کامل دارد

به‌‌تازگی تصاویر ردمی ۸ ای شماره مدل M1908C3KE در فهرست سایت TENAA در چین نمایش داده است. آنچه در این تصویر می‌بینیم، گوشی جدیدی با ناچ قطره‌ای و قاب پشتی آبی رنگ است و برند ردمی در هر دو طرف آن به چشم می‌خورد. طبق اطلاعات منتشر‌شده در TENAA، گوشی تازه‌وارد سری A شیائومی با نمایشگر  LCD ۶.۲۱ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۵۲۰ عرضه خواهد شد؛ درحالی‌که ردمی ۷ ای مجهز به نمایشگر ۵.۴۵ اینچی است.

ردمی ای 8 شیائومی/ xiaomi redmi A8

باتری ردمی ای ۸ بیشترین ظرفیت را در میان گوشی‌های ۲۰۱۹ شیائومی دارد

از دیگر مشخصات فاش‌شده از ردمی ۸ ای می‌توان به پردازنده‌ی ۸ هسته‌ای ۲ گیگاهرتزی،۴ گیگابایت رم، حافظه‌داخلی ۶۴ گیگابایتی با پشتیبانی از کارت حافظه تا ۵۱۲ گیگابایت، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری (که ۱۰۰۰ میلی‌آمپر بیشتر از باتری ردمی ۷ ای و ردمی نوت 8 است) و پورت هدفون اشاره کرد. البته گفته شده است که این گوشی گوشی که با رم ۳ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی نیز عرضه خواهد شد؛ متاسفانه این گوشی مانند بیشتر هم‌رده‌های خود مجهز به حسگر اثرانگشت نیست. باتری ردمی ۸ ای بیشترین ظرفیت را در میان گوشی‌های ۲۰۱۹ شیائومی دارد و با‌توجه‌به استفاده در این باتری بزرگ در کنار سخت‌افزار کم‌‌مصرف، انتظار می‌رود عمر باتری این گوشی دو روز یا حتی بیشتر باشد.

همچنین در TENAA گفته شده که تنها یک دوربین در پشت و جلوی ردمی ۸ ای وجود دارد؛ دوربین اصلی این گوشی ۱۲ مگاپیکسل و دوربین سلفی آن ۸ مگاپیکسل است. این گوشی از رابط‌کاربری MIUI 10 و اندروید 9 پای بهره می‌برد و با رنگ‌های متنوع که شامل سیاه، سفید، قرمز، آبی، بنفش، صورتی، سبز و خاکستری در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. قیمت پایه‌ی ردمی ۷ ای تنها ۸۵ دلار است و انتظار می‌رود ردمی ۸ ای هم با قیمت مشابهی عرضه شود.

بیشتر بخوانید:

شیائومی تصادفا به‌روزسانی MIUI 11 را منتشر کرد
شیائومی Mi TV با پشتیبانی پیش‌‌فرض از نتفلیکس، ۲۶ شهریور معرفی می‌شود
شیائومی شارژر بی سیم 30 واتی جدیدی معرفی کرد
بررسی شیائومی می بند 4
مشخصات می میکس 4 شیائومی پیش از رویداد رونمایی دوم مهرماه فاش شد

برچسب‌ها:

نظر شما